Gå til innhold

Hvordan få GH gitar til å fungere på GHII PC?


Anbefalte innlegg

HEi :)

 

Har fått tak i Guitar Hero 3 på PC.

 

Jeg har kjøpt denne:

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31163

 

Det er en converter, så man skal kunne stappe PS2 kontrollere i PC gjennom USB.

 

Jeg har koblet i denne, og sjekket på "Spillkontrollere" i windows at den fungerer.

Men når jeg går i GH så reagerer den ikke på noen annen input enn tastaturet :hmm:

 

Trenger jeg noe ekstra program?

 

 

Edit:

Fikk det delvis til med Joy2Key, men fant bare en config fil til GH3 gitaren. Jeg har en guitar Hero II rocks the 80's gitar.

Noen som veit om hvor den finnes en config fil?

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker GH2 gitaren til xboksen i Frets On Fire på PC, og har spilt gjennom co-op karrieren på xboks med GH2 og GH3 gitarene. Har ikke prøvd GH2 gitaren til PS2 på PC, men om windows finner den burde det vel ikke være noe problem å få GH3 til å finne den også? :dontgetit: Jeg spiller for tiden GH3 på Wii siden xboksen streiket for godt, og har hørt det skal være fullt mulig å bruke den på PC om man kjøper et adapter for å la PC-en forstå gitaren er trådløs. Har vurdert å prøvde det når GH4 kommer.

Lenke til kommentar

Ok. Nå har jeg Kramer gitaren til GH3 her for PS2. Altså den trådløse svarte. Prøvde på nytt nå og, men uten hell. Når jeg kommer inn på configen og følger denne guiden (litt ned på siden):

http://www.myps3.com.au/Post.aspx?id=2245&p=17

 

Så fungerer det delvis. Men når jeg trykker på rød(cancel), så fungerer den som grønn, har da prøvd å bytte om kombinasjonene uten hell.

Guitar Hero får altså input fra gitaren, men jeg får de ikke til å fungere riktig. Den strummeren(?) fungerer heller ikke :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...