Tommy Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk meg PS3 og Fifa for en uke siden. Kan ikke si annet enn at jeg er skuffet over Fifa. Virker som de har fokusert mer på at det skal være realistisk enn GØY. Noe som for meg blir helt feil fokus, og resultatet er et veldig realistisk, men svært vanskelig og tregt fotballspill. Fjorårets utgave var langt bedre i mine øyne. Spørs om jeg ikke må gå til innkjøp av PES for første gang Enig.. Dessverre mange spill som lider samme skjebene for tiden.. For mye fokus på grafikk og realitet, og for lite på spillbarhet.. Men vil anbefale deg at du laster ned demo eller tester PES08 før du kjøper det.. Ikke imponerende i år dessverre Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Installerer patchen seg når man starter spillet? Ifølge det jeg leste så, ja. Den installeres når man starter spillet. Tommy: Betyr ikke det at FIFA har blitt mer realistisk at de har satset mer på spillbarheten i spillet? Før så var jo FIFA altfor "Arcadish", og det var vel det folk klagde på. Endret 18. mars 2008 av Whigga Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Tommy: Betyr ikke det at FIFA har blitt mer realistisk at de har satset mer på spillbarheten i spillet? Før så var jo FIFA altfor "Arcadish", og det var vel det folk klagde på. Tillater meg å svare jeg og Spillet er mer realistisk og mindre "arcadeish" enn tidligere ja. Men det er nok mye smak og behag her... selv synes jeg nesten det er mer frustrerende enn gøy å spille , blir rett og slett for vanskelig og blir fort veldig lite mål i kampene (= kjedelig). Er selvsagt gøy å spille mot noen andre, men det er jo alle fotball/sport spill . Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Leste forresten IGNs review til PES og FIFA, og hos de så var PES best selvom det hadde frame rate problemer. I FIFA reviewen nevnte de noe med at spillerne er låst til "sin rute" når de får en pasning, er det virkelig sånn at du ikke har noe spesielt kontroll over spilleren som mottar ballen, du kan ikke bryte løpe hans? Endret 20. mars 2008 av Whigga Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Leste forresten IGNs review til PES og FIFA, og hos de så var PES best selvom det hadde frame rate problemer. I FIFA reviewen nevnte de noe med at spillerne er låst til "sin rute" når de får en pasning, er det virkelig sånn at du ikke har noe spesielt kontroll over spilleren som mottar ballen, du kan ikke bryte løpe hans? Sant dette, men dette er noe du tilvenner deg etterhvert. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noen som har fått prøvd PES2008 etter den nye PS3 patchen som kom ut? Har lest på forskjellige PES forumer og der er det forskjellige meninger og opplevelser til hva den patchen har gjort. Hos noen er offline laggen fikset og andre sier at de ikke ser noe forskjell i det hele tatt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 absolutt ingen forskjell.. derfor jeg solgte PES2008 på ebgames.. herregud for et dårlig spill.. kan love at fifa 08 blir bedre fotballspill opplevelse... deprimerende forsøk av konami, utrolig dårlig! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Syns PES 08 er veldig underholdende jeg. Spesielt 2-player. Endret 21. mars 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Var litt mer PES fan da eg hadde både Fifa og Pes på PS2,men nå er eg Fifa08 all the way på PS3. Ingen over...og ingen ved siden av Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er vel en smakssak, om man vil ha et lett fotballspill, som er enkelt å sette seg inn i og spille: FIFA. mye lettere for venner og ukjente som aldri har tatt i en konsoll før. Selv takler jeg ikke fifa, av den enkle grunn av at spillerne sitter fast på skinner, hadde valgt pes ene og alene pga. "supercancel", selv om det var med strekmenn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nåja...lett og lett...greit og finne sprinte knappen og skyteknappen...men ska du finte,sette frispark osv så tar det nok noen timer med trening ja..men det gjør det sikkert med PES også fordensakskyld. Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 er lettere å sette seg inn i enn pes ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Så du må lete lenge etter skyteknappen i PES da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå