HelgeVarne Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg skal ikke si med sikkerhet det faktisk er registeret som er problemet, i og med jeg ikke kan data Men dette er nå hva som skjedde, jeg skulle "optimisere registeret". Jeg restarter, men da jeg kommer til hvor jeg skulle sett den flotte windows logoen, ser jeg bare svart på skjermen, og lyset på skjermen begynner å blinke.(dette indikerer at skjermen ikke får informasjon) Så jeg setter i Vista cden og prøver å boote den, (etter en omstart selvfølgelig) for å prøve å evt. tilbakestille tabben min med å laste inn backup. Men når jeg prøver å boote vista cden (home premium 64-bit hvis dette skulle ha en slags relevans) så får jeg bare en bluescreen, hvor det står noe som: sjekk du har nok diskplass, prøv å starte i sikkerhetsmodus, (da står også skjermen og blinker) prøv å skifte video adapter, (funka ikke) er det spesifisert er driver blablabla, men det var det ikke. Det kan være jeg har fylt opp harddisken. Men jeg står uten en anelse hva jeg kan gjøre, i og med jeg ikke kan starte i sikkerhetsmodus eller boote windows cden. Hjelp trengs! Endret 4. mars 2008 av HelgeVarne Lenke til kommentar
HelgeVarne Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Det hadde vært veldig fint med noe feedback, uansett hvor mangelfullt. Jeg mener, jeg har ikke peiling hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gir blåskjermen deg en feilkode å gå etter da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå