Gå til innhold

Fått 2 skjermer. mulig å lage makroknapp for bytting imellom?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har akkurat fått kjøpt en skjerm av en fyr på pappa sin jobb for 500kr, og det var tilfeldigvis den samme som jeg hadde fra før :D (Samsung SyncMaster 960bf. verdi ca 3000kr)

Og med mitt G15 så lurer jeg på om det er mulighet til å lage en makroknapp som gjør slik at jeg kan skifte mellom skjermene mens jeg er ingame. (tenker ovedsakelig på bytting mellom WoW og Thottbot <3)

er det noen add-on til G15 eller følger det med i programvaren?

håper på raskt svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spille WoW i windowed mode(men maximized) og så bare dra musa over til andre vinduet ved behov? spillt slik siden WoW kom ut omtrent og har alltid fungert knirkefritt..Du trenger så absolutt ikke macro til det vil jeg si :)

edit: eller skal du bruke begge skjermene til WoW på en gang?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
men da har jeg problemet med at ved en rask bevegelse drar jeg musa av skjermen og kan risikere å trykke "X" ^^

dessuten er det flere spill det gjelder for.

alt+tab.

Alle spill i fullskejrm vil legge seg ned om du klikker på noe på den andre skjermen uansett.

Lenke til kommentar
men da har jeg problemet med at ved en rask bevegelse drar jeg musa av skjermen og kan risikere å trykke "X" ^^

dessuten er det flere spill det gjelder for.

Med maximized ser du ikke Xen engang. det er som å spille fullscreen, bare at du kan dra musa ut til siden for å skrive sømløst i windows...

slik:

post-10531-1204567561_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...