Gå til innhold

Bygger Gamer PC til ca. 10.000! Trenger hjelp med valg av deler....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry at jeg svarer 3 egne og ikke samler alt i en post.

det siste oppsettet der likte jeg godt. fornuftig valg av komponenter, uten fordyrende unødvendigheter.

burde kanskje gå for en cpu-kjøler i tillegg, men strengt tatt ingen nødvendighet

En CPU-kjøler er strekt å anbefale. Hindrer støy og for høy temp. på CPU'en.

Lenke til kommentar

Ja, okei. Har alltid lurt på hva det var for noe :p Så at den var mye raskere, men tenkte ikke så langt at det kunne gi bedre ytelse i spill osv. ;) Men det er vel strengt talt ikke nødvendig...hvis han i stede bruker 900 kr til på skjermkortet, kan han få et 8800GTS 512MB...det er jo langt bedre enn et Radeon 3870...eller holde seg til 3870 og spare 900 kr :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, okei. Har alltid lurt på hva det var for noe :p Så at den var mye raskere, men tenkte ikke så langt at det kunne gi bedre ytelse i spill osv. ;) Men det er vel strengt talt ikke nødvendig...hvis han i stede bruker 900 kr til på skjermkortet, kan han få et 8800GTS 512MB...det er jo langt bedre enn et Radeon 3870...eller holde seg til 3870 og spare 900 kr :hmm:

Hva får deg til å tro at 8800GTS er langt bedre enn 3870, jeg vil se kilder!

Her er lista, med cpu-kjøler, 2 gpu'er og e8400

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar

hvorfor har en Raptor-disk sneket seg inn på handlelista? den er totalt unødvendig, og vil ikke gi noen særlig økt ytelse i detheletatt. kanskje bittelitt på loading av operativsystem og spill, men i all hovedsak bare tull for de fleste å bruke penger på den..

bråker og blir varm i tillegg. nei, fysj

bruk heller de pengene på en kasse øl, det er mye mer fornuftig bruk av pengene

Lenke til kommentar

Men er det noen som vet noe om disse hardiskene?? Hvilken burde jeg isåfall kjøpe?? Western Digital Caviar SE16 500 GB S-ATA eller Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA

Eller er det noen som vet om denne ramen: Apacer DDR2-800 2.0GB har 1 eller 2 komponenter... for på bildet ser det jo ut som at det er 2... men det står jo ikke at det er "2 x 1 GB"

Endret av zakka993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...