Phoenix8 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei, jeg sitter med et problem her, når jeg laster ned ting fra nettet så går det veldig tregt og jeg har prøvd å slå av brannmuren (windos brannmuren er av) men det funket ikke å slette den andre jeg har. Se bilde under: Jeg har gått på kontrollpanel slettet Outpost men den viser at den er der fortsatt? Jeg har også foretatt en søk, og prøvde å slette resten og da fikk jeg dette: Kommer meg heller ikke inn i C:\PrgramData kan noen vær så snill å hjelpe meg? alle svar mottas med takk Lenke til kommentar
substeve Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg ville sette etter et manuelt fjerneverktøy på Outpost sine websider, jeg ville også bootet inn i safe mode og sett om avinstallasjonen programmet kan kjøre derfra, om det fremdeles finnes. Outpost kjører vel som service, så se i kontrollpanelet, under administrative verktøy, services. Sett den til disabled. Sjekk at den ikke autostarter når du booter, isåfall kan du slå det av med Autoruns fra Sysinternals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå