Bonaqua123 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei. Jeg skal til Italia 11.April 2008 er det noen som vet om de selger Iphone der eller om den snart kommer dit??? Skal til London i slutten av sommeren men det er så lenge til så da har jeg sikkert kjøpt en i Italia "kanskje" eller via finn.no! Takker for svar^^ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Slik jeg har fått med meg, så selges ikke iPhone i Italia, og det er ingen tegn til at dette skjer med det samme. Du må nok smøre deg med tålmodighet, eller bestille fra USA Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Per dags dato så selges iPhone i USA, storbritannia, tyskland og frankrike. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Per dags dato så selges iPhone i USA, storbritannia, tyskland og frankrike. Ooh yeah, jeg skal til Frankrike til sommeren, pluss at jeg trenger en ny mobil! Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Kan jo kjøpe fra Finn.no ikke så værst priser der egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå