mave-x Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei jeg er en gutt på 13-år og jeg lurte på hva slags jobber jeg kan jobbe. Jeg trenger lommepenger og skal lete etter en jobb, men jeg veit ikke hva slags jobber jeg kan jobbe siden jeg er 13-år Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Norpost, men det er mye arbeid og lite lønn. Stå heller over den. Avisa kan du vel snart begynne med. Du kan vel høre med noen om du kan være ryddegutt eller noe slikt? Vaske biler kan du gjøre på sommern? Klippe plenen til folk? Lenke til kommentar
nistemann Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) I visse områder så kan du vel få jobb som søndagsbud for VG/Dagbladet. Ellers så kan du vel sette opp en lapp eller no på en lokal matbutikk (som ofte pleier å ha en oppslagstavle) der du tilbyr deg å gjøre forefallende arbeid? Endret 4. mars 2008 av nistemann Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 NorPost er jo nærmest utnyttelse av barn / ungdom spør du meg. Husker en kamerat som hadde jobbet 4-5 dager og fikk 800,- eller noe.. Men som sagt her så tror jeg du kan gå med avisa ja. Sjekk hjemmesidene til diverse aviser og hør. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 VG/Dagbladet som søndagsbud er nok en god ide. Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Hei, takk for tipsene. Jeg har vært inne på md.no og sjekket om det er ledige stillinger her i Moss, men jeg har ikke fåt noe svar ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå