Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Se for deg at det var slik at man måtte skape sin egen partner. Du skulle sette han/hun sammen selv, eller forme vedkommende slik at det ble matchende med deg. Hvordan hadde da partneren din blitt? Både i utseendet, personlighet og vesen? Ikke ta utgangspunkt i nåværende kjærester, men bruk fantasien. Her er min partner ( mann). - Han hadde vært 185-190 høy og overkroppen hadde vært formet som en V. Litt veltrent og sporty, men ikke kroppsbygger. Han har litt mørkebrunt/sort hår, gyllenbrun hud, og en sexy sprettrumpe. Han sprader gjerne rundt i en trangtsittende boxershorts når han kommer fra dusjen, og jeg får bare lyst å kaste meg over han. Han har markerte trekk i ansiktet som oser maskulinitet. Han har hvite tenner, og når han smiler til meg er det det mest vakreste jeg kan se. Han har et intenst blikk, og når han ser på meg, holder jeg på å dåne av svimmelhet fordi jeg med ett føler meg så sårbar når hans blikk vekker så dype følelser i meg. Når han kommer hjem fra jobb, kommer han rett bort til meg, kysser meg langsomt, gir meg en klem mens han snuser på meg og sier jeg dufter godt, før han gir meg et klaps på rumpa og sier " mmmm". Som person så er han myk, øm og omtenksom, han eier samvittighet og gjør ikke handlinger som han vet vil gjøre meg skuffet og lei meg. Han er flink til å snakke om ting, og stikker ikke av om det dukker opp " problemer" i forholdet. Han er støttende og får meg til å føle velvære sammen med han. Han er engasjert i samfunnsmessige forhold, og har en godt utviklet rettferdighetssans og moral. I senga er han omtenksom og snill. Det beste han vet er å krype inntil meg med en stiv en, for så å begynne å nusse meg i nakken og stryke meg over kroppen, forsiktig og lett. Han liker å variere sexen, men lider ikke av noen fetisjer som SM, vold, analsex, ect.. Jeg er dame nummer 1 i livet hans ( bortsett fra eventuelt mor/datter/søster) og ingen kan måle seg med meg. PS: Det er jo gøy å drømme seg bort da:) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg drømmer om ei dundre på over hundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå