Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST]Fox+ Mars: Kun lyd i høyre høyttaler!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har fått et nytt hovedkort, Foxconn MARS(forøvrig et veldig bra hovedkort). Jeg får bare lyd i den høyre høytaleren, har selvfølgelig prøvde ørten forskjellige. Bruker onboard lydkort.

Ting jeg har prøvd:

-Forskjellige OS. XP Pro X64 og 2003 X64.

-Forskjellige drivere: Den som ligger på Fox+ MARS CD-en, den som ligger på Foxconn's hjememside, og den på realteks hjemmeside.

-En hotfix som heter WindowsServer2003.WindowsXP-KB901105-v3-x64-ENU.exe

-UAA Bus driver + oppdatering

-Ta hk av hk platen, og bare ha det rett på pulten

-Sett etter kortslutninger

Nå folkens.. Er det RMA, eller er X64 driverene så uferdig at det bare er lagt lyddriver for høyre høyttaler? :p

MVH Todda7

Løsning: Pluggen var ødelagt, og endte opp med å bruke en annen utgangsplugg for å så konfigurere den i realteks software til å være line-out.

Endret av todda7 -2rst1-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du testa om audio til frontpanelet funker? vet du ikke hva det er så se etter det i manualen =) rask og enkel feilsøking. funker den ikke der så er det noe feil med lydchippen eller en krets som er kortslutta eller noe. hvis den funker er det bare pluggen bak som er defekt.

Lenke til kommentar
Prøv den midterste kontakten, under den grønne. Konfigurer porten etterpå i lydkortetskontrollpanel.

Nå sitter jeg her og føler meg som en dum gris. At jeg ikke har tenkt på det før! Min hjerne har ikke kommet så langt enda at man kan bytta ut\inn signal til portene via software.

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...