TST Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Gamer.no deler ut tre eksemplarer av det svært kritikerroste japanske rollespillet Lost Odyssey. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Herlig tredjespørsmål. Dette blir vrient... (med mindre dere har lagt til noe filteringssystem her et sted.. LET'S SEE) ... Vil forresten også nevne at disse konkurransene er alltid like morsomme. Keep it up! Endret 3. mars 2008 av Hawko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Er dere helt sikre på at siste det siste spørsmålet har riktige alternativer? edit: skjønte det nå Endret 3. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan telle * 10-karakterer. Så jeg vet ikke jeg men? Birger Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 * av disse er ikke spillanmeldelser. Selv kom jeg fram til * 10'ere på spill, men nå stod Oblivion oppført to ganger så den teller vel som en, eller??? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 * av disse er ikke spillanmeldelser. Selv kom jeg fram til * 10'ere på spill, men nå stod Oblivion oppført to ganger så den teller vel som en, eller??? Var det jeg tenkte og. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nå, nå, folkens, nå må vi ikke glemme at dette er en konkurranse hvor folk skal få forsøke å komme fram til svarene på egen hånd. Sensurerte bort en del tall. Og for ordens skyld: Ja, vi er sikre på at siste spørsmål har korrekte alternativer Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Får man bare håpe man vinner=) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hadde vert digg og vinne dette her. ser ikkje ut for at Zailor kommer til og sendte det eg har foehondsbestilt. Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sorry, folkens - men det er min tur til å vinne noe på gamer.no :| Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kom igjen nå! Eneste jeg har vunnet her er AoC beta, men jeg er en materealistisk mann! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Da har jeg deltat. Håper å vinne Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg