Demantios Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Neste gang bruker du vel heller gressklipperen? høhø. nei går ann å tegne hår faktisk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Kjefta du på bestemora di når det ble dårlig og eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Man skal ikke kjefte på bestemødre, hun mente det jo bare godt Endret 5. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje bestemora hans kan klippe deg også ! (undskyld, jeg vet ikke hva som går av meg i dag, men er i skikkelig terge-humør.. " Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Haha, kødd ;P da skal faenmeg jeg klippe deg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg klipper meg selv Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Greit du er gal, bare slutt med det før du blir senil og sånt Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, selvfølgelig, jeg klikket mongo på henne. Går jeg med hodeplagg ser jeg bokstavelig talt skallet ut. Det lille håret som er setter jeg opp i alle kanter med Renati. Luggen ble, TAKK GUD, ikke klippet, så den har jeg lagt til høyresiden. Og ja, jeg vil bruke penger på et hårvekstmiddel istedenfor å bruke penger på å bli klippet en annen plass. Bestemora mi er - pluss minus - 50 år og har klippet hår siden hun var 20 år. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 fordi om hun har klippet hår i en mannsalder ville jeg heller dratt til en frisør som var yngre. Noen som kjenner trend bedre, og som er oppdatert på nye teknikker, Nå kjenner jeg ikke bestemora di, så skal ikke si noe negativt om henne. Kan være hu er superkul og oppdatert.. men jeg hadde aldri satt meg i stolen til en 50 år gammel frisørdame Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Vaselin har en viss effekt på hårveksten. Brukes ihvertfall en del i dyreverdenen til det formålet (tror jeg). Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Tro meg, hun ER oppdatert på moten. Men sy fatan så offtopic dette ble! Takk til hvertfall noen få som bidro med svar på spørsmålet mitt istedenfor å diskutere bestemoren min. Jeg vet jeg diskuterer selv, men diskusjonen tar visst ikke slutt. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Finnes det et slags hårvekstmiddel? Tja... Spis mye proteinrik mat, så kanskje det vokser litt raskere. Håret og neglene mine vokser ihvertfall en del raskere når jeg har et høyt proteininntak. Lenke til kommentar
slins Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Spis B-vitaminer. Håret vokser littegranne fortere, i tillegg til hvis du har tynt hår, så får du litt tykkere hår. Kalsiumtabletter hjelper også. - sLins Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Hair extensions. Bare ta det helt ut og gjør som vokalisten i Tokio Hotel. Hurra! o_O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Hair extensions. Blir nok vanskelig å feste det på kort hår Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Bestemorsnakk Jeg ble klippa av mora mi før, men det er tross alt en god del år siden. Siste gangen hun klipte meg var når jeg ble missfornøyd. Og det finnes flere frisører som tar 100,- klippen, hver fjerdfe klipp gratis. Men da risikerer du bare enda kortere hår Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Er det for stygt, er det bare å finne fram barbermaskinen og skalle deg helt. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 God idé, covah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå