The Jester Race Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har et lite problem. Håret mitt er altfor kort! Hva kan jeg gjøre for å få det lengre? Finnes det et slags hårvekstmiddel? Gidder ikke å gå med en brødpose over hodet en hel uke. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Tror nok det eneste som hjelper er tålmodighet, jeg har også brent meg på det med at det ble klipt for kort før. Men jeg bare sa at jeg sloss med gressklipperen og tapte, så var det glemt, ser det jo ikke selv til vanlig. Mulig du kansje kan få håret til å virke tykkere med litt voks og triksing. Endret 3. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 for å si det enkelt: tror du mange ville vært skallede hvis det slikt middel fantes? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Farsken. Ser ut som jeg har hatt kreft. -_- Selv om jeg bruker voks og får det tykkere, ser det bare ekklere og mye kortere ut nesten. Det som suger er at hodet mitt virker skikkelig smått når jeg har så kort hår! %&¤$#@%*$%@& Endret 3. mars 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Skikkelig krise det her altså, må gå rundt med kortere hår en normalt i en helt uke! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hairextension? :!: Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Vokser det ut på èn uke? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Vokser det ut på èn uke? Suprise: Håret ditt vokser hele tiden. Dersom frisøren klippet deg for kort mens du satt i stolen og fulgte med kan det ikke akkurat være verre en at det manglende håret har vokst ut igjen på ei uke, kanskje to. Ikke verdens undergang. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe, mitt hår brukte ett år. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe, mitt hår brukte ett år. Med mindre man har noen sykdommer som påvirker hårveksten så vil en feilklipp ikke ta lang tid før den har rettet seg ut. Men det avhenger jo av lengde på håret. Men siden tråstarter her åpenbart har sittet i stolen mens frisøren har klippet kan det jo ikke være så alt for mye "feilklippet"? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Greia er at jeg hadde kult hår før. Så ble det for langt, og plutselig ikke så kult lengre. Så jeg skulle bare ha frisøren til å klippe bittelitt, som det var omtrent for 2 måneder siden. Btw. Frisøren er bestemoren min. Og en ting til. Jeg ser ikke ut som meg selv engang. Ser helt tard ut på håret. Hodet ser utrolig lite ut, og det er umulig å style håret. Som jeg bruker å si, "Hair makes people". Endret 3. mars 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Btw. Frisøren er bestemoren min. Og der var starten på problemet.. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Leste på et annet forum at F.A.S.T. Shampo hjelper, men har ikke prøvd det selv så vet ikke om det stemmer.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 lol.. gå til en vanlig frisør neste gang kanskje? Koster 300 kroner men da slipper du å få stygg sveis Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hoho, bestemora mi er proff frisør og eier en frisørsallong. Hun er god å klippe. Problemet er bare at jeg ble klippet altfor kort, og DA blir jeg virkelig stygg på håret. Foresten, den andre bestemora mi er også proff frisør Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde aldri latt noens bestemor klippe mitt hår uansett hvor proff de måtte være. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hun har klippet meg siden jeg var født. Ikke ofte, foresten. Klipper meg maks 3 ganger i året. Gidder ikke bruke masse penger på å klippe meg heller. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Men du gidder å bruke penger på middel som kan få håret ditt til å vokse raskere fordi bestemora di klippet deg stygt ? gutter er ikke enkle å forstå seg på.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, du må ikke skylle på "gutte tanken" her, det er nok noe annet som ligger bak Med det lille håret du har så kan du jo bare sette alt opp som hanekam til det vokser ut? Funker fett det Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Skaff deg ei hue eller caps og problemet er løyst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå