Henrik Salthe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Trent Reznors band Nine Inch Nail gir fansen et vell av valgmuligheter, og tilbyr sitt siste album i versjoner med prislapper fra 0 til 1500 kroner. Les mer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg må si jeg føler meg litt frista til å gå for versjonen til 1500 kr, men kjenner jeg meg selv rett, blir det nok den gratis utgaven her i gården. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 1500kr er GROVT overpriset for det der. Har fått lignende pakker av andre bands for under tredjedelen av den summen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Selv om det stort sett er de allerede veletablerte og større bandene som virkelig kan dra nytte både økonomisk og PR-messig av denne måten å distribuere sine verk på, er det likevel et viktig skritt i riktig retning for fremtidens musikkindustri. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Flott at de lager forskjellige pakker så folk selv kan velge hva de vil ha. Men 1500 er noe overpriset ja, en prislapp under 1k hadde i det minste vært noe å sikte etter. Men men, det er nok av folk som kommer til å splæsje ut 1500 for det, noe jeg og hadde gjort om jeg var skikkelig fan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hadde jeg hatt penger nok til å "kaste bort" hadde jeg sauset til med den dyreste. Blir trolig $75-versjonen på meg. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Nine Inch Nails har skjønt det. 50 kr for ei ny plate er BILLIG, og sier litt om hvor overpriset plater via plateselskaper er. Dersom man kjøper digitalvarianten får man FLAC. Sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Det blir interessant å sjå om denne utviklingen fortsetter og kva dei tener på denne typen markedsføring i forhold til standard CD-plate til 180,- i butikken. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) $75 er hårreisende for de som vil ha plata i en høyere oppløsning (24Bit/ 96Khz) Tror det er flere som går for 2CD versjonen og laster ned HD-versjonen ulovlig. Endret 3. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Nice, $5 for et album. Trenger ikke tjuvlytte engang, slik jeg pleier. Dette er noe jeg har drømt om lenge, welcome to the future edit: og paypal, damn! edit2: det skal sies at det tok lang tid å laste ned og har crashet flere ganger. Forhåpentlig har jeg det i morra Endret 3. mars 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Skal innrømme at jeg ikke har hørt så mye fra NIN før. Men frister nesten å kjøpe dette albumet, om ikke annet så for å vise dette er veien å gå. (synes jeg da) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg liker prismodellen (selv om det ble litt vel dyrt i den øvre enden). Hadde jeg bare likt musikken deres så hadde jeg kjøpt 26kr-versjonen. (Emballasje, postgang og et fysisk stort lagringsmedie i plast trenger jeg ikke.) Flott at det er flere band som følger Radioheads eksempel. Jeg donerte i hvert fall en del til de når jeg lastet ned "In rainbows". Tror det var 10 euro jeg donerte. Dette tror jeg blir framtidens distribusjonsmetode for musikk. Veldig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Men selvfølgelig kommer det $49.90 i tillegg for frakt osv. Uff, nå må jeg vente til stipendet kommer. :/ Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 1500kr er GROVT overpriset for det der. Har fått lignende pakker av andre bands for under tredjedelen av den summen. Haha, la oss fokusere på det i denne saken. Jeez. Trent/NiN slår til igjen. En av mine musikalske favoritter, og by far største favoritten sånn... Ellers Nine Inch Nails, forresten Trent for President! (iallfall RIAA President) Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Synes ikke 1500kr var så ille med tanke på pakka man fikk jeg.. og er uansett kun 2500stk tilgjengelig, og tror nok ikke de får noe problem med å få solgt dem. Synes mest synd på stakkars kisen som har måtte sitte å skrive navnet sitt 2500 ganger... Men hey, om jeg hadde fått noen hunderlapper for hver gang jeg skrev navnet mitt hadde jeg sikkert holdt ut ganske lenge Lenke til kommentar
cc Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Flott å se så store navn henge seg på, og benytte mulighetene internett gir. Håper det inspirerer flere artister! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) - Instant download - Dobbel-CD - Data-DVD med alle 36 sporene i fler-sporsutgave - Blu-ray-disk med hele plata i HD 96/24 stereo og lysbildeshow - Fire 180 grams vinylplater i tøycover - To eksklusive Giclee-trykk Det hele i begrenset opplag på 2500, håndnummerert og signert.. Hvordan KAN man si at dette er overpriset til 1500 kroner?! Si meg; har noen av dere som klager på prisen vært i en platebutikk og sett hva prisnivået på søppelet som står i glassmounter bak disken ligger på? "Ooooh, en Pink Floyd vinyl til kun 500,- kjempebillig!" -- "Aaah, alle sesongene av Sex and the City til bare 599!!" Jesus. Dette tilbudet gir jo faktisk vanvittig valuta for pengene (om man liker Nine Inch Nails da, selvsagt) så slutt å klage. Endret 4. mars 2008 av transistorbass Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 en data-DVD med alle 36 sporene i fler-sporsutgaveBetyr det 5.1, eller at du får sporene delt opp for remiksing? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 en data-DVD med alle 36 sporene i fler-sporsutgaveBetyr det 5.1, eller at du får sporene delt opp for remiksing? Slik jeg forstod det, var det ekte multitrack, med andre ord at man har mulighet for remix. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Liker sånt, kjøpte $5 versjonen. Lossless. \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg