Sono Juventino Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei! Lurer litt på denne Dell-skjermen: http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...&sku=128239 Skjermen, skal hovedsaklig brukes til gaming, nett-surfing og litt film. Altså ikke noe videoredigering eller lignende. Har testet en samsung 245B, og denne er tilvirket hard plastikk, og du føler virkelig plastikk følelsen. Dessuten har den noe kronglete taster på skjermen. Alt i alt føles den virkelig billig. Noe brukererfaringer rundt denne del skjermen? Hvilket Panel sitter på Dell-skjermen? Hvis jeg ikke tar helt feil, sitter det et S-PVA panel på Samsungen.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sitter tn i samsungen (sucky sucky). Dell 2407 har s-pva (det er ganske bra bilde, jeg har den). 2408 som snart kommer har S-ips. Hadde helelr ventet på den. Lenke til kommentar
pheelfresh Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Dell-skjermen du viser til er nok helt sikkert grei til din bruk. Men andre har kanskje andre synspunkter. Når det gjelder Dell's 2408WFP, har den et Samsung S-PVA panel. Ikke no S-IPS der i gården dessverre. Uansett, jeg er i alle fall fornøyd med mitt eksemplar (2408WFP), mens andre ikke er fullt så fornøyde. Kan være lurt å vente til Dell kommer med nyere revisjoner av denne skjermen. Den er nå på rev. A00 Endret 3. mars 2008 av pheelfresh Lenke til kommentar
Webgurum Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg er hvertfall godt fornøyd med min Samsung SyncMaster 226BW ikke alt for dyr heller... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Takk for innspill. Jeg har prøvd en samsung 245b, og er helt grei, meget bra bilde osv. til mitt bruk. men problemet er at alt føles så utrolig billig. Og det liker jeg ikke. Noen som vet hvordan Dell-skjermen, som jeg viste er bra oppbygd? BTW: Har samsung TN panel? Hva har dell? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dell skjermen du linker til i første post har et TN panel. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Dell skjermen du linker til i første post har et TN panel. daså, da avventer jeg vettu... Lenke til kommentar
Torjuice Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 dell er egentlig kremen av skjerm. stilfullt og ytelse! løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå