Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tittelen sier alt, hvor lenge bør man som gutt vare første gangen? Hva vil jentene om det er deres første gang og? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tittelen sier alt, hvor lenge bør man som gutt vare første gangen? Hva vil jentene om det er deres første gang og? Vil tro du er innafor om du holdern lenger enn 2 minutter kompis.. Men vil vel tro 10-15 minutter er en bra start. Personlig holdt jeg til dama kom (jeg gjorde det aldri..) første gangen min (20min+), men dette har med andre faktorer å gjøre.. faktorene var vel for det første omgivelsene og stedet det ble gjort på, samt teknikken.. *gulp* Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg kom alt for fort, kanskje etter 30 sekunder. Men hun visste at det kom til å skje da. Men man kan jo tilfredstille på andre måter også... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Første gangen kan vel vare altfra noen få sekunder til timevis. Ølpikk er ikke nødvendigvis bra selvom det fører til at det tar lenger tid. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 alt over 10 minutter vil jeg si er aksetabelt Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Får si som jeg leste en gang. "Før penis inn, trekk den ut - gjenta om nødvendig" Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Mange sier at de er redde for å komme fort første gang, og generelt når de har sex. Jeg hadde ei dame som jeg slo opp med rundt jul, og hadde motsatt problem. Jeg kom ikke når vi hadde sex! Kunne holde på i opptil en time i strekk, og da var det hun som måtte gi seg for at hun ble sliten. Jeg kom ikke når hun sugde meg heller, måtte komme selv etterpå. Jeg kom 3-4 ganger av 20-30, men måtte kjøre på som et helvete for å få det til. Brukte ikke kondom. Noen som har vært borti dette? What's the deal? Endret 4. mars 2008 av Kramstogen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har vært borti dette? What's the deal? Var sånn jeg også, men bare dem første gangene. Var bare det at jeg ikke slappa av, fokusere litt mer på segselv istede for å bare tenke det skulle være godt for dem osv Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Får si som jeg leste en gang. "Før penis inn, trekk den ut - gjenta om nødvendig" Fy faen så bra =) Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Får si som jeg leste en gang. "Før penis inn, trekk den ut - gjenta om nødvendig" Fy faen så bra =) Enig, lo så jeg grein! .. hehe .. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har vært borti dette? What's the deal? Var sånn jeg også, men bare dem første gangene. Var bare det at jeg ikke slappa av, fokusere litt mer på segselv istede for å bare tenke det skulle være godt for dem osv I starten ja, her er det snakk om 20-30 ganger. :S Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 brukte over 20-30 minutter de to første gangene, var nok litt anspent.. skulle ønske jeg kunne fortsetteå være det, prøver å holde ut lenger.. men det går ikke. Bruker som regel ganske lang tid på å kåte opp jenta, så jeg kommer som regel veldig fort og det er helt umulig å ikke la det sprute.. Men jeg fortsetter å dytte gutta inn etter at jeg kommet, så kommer jeg engang til iløpet av 10-20 minutter. Så jeg må alltid komme 2 ganger når jeg puler.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som har vært borti dette? What's the deal? Var sånn jeg også, men bare dem første gangene. Var bare det at jeg ikke slappa av, fokusere litt mer på segselv istede for å bare tenke det skulle være godt for dem osv I starten ja, her er det snakk om 20-30 ganger. :S Enn når du banker'n? (banke laksen, ta en jetjager)... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da kan jeg komme så fort som jeg vil, sære greier. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Heldigvis hadde jeg og kjæresten min, Frøken Høyre, trent og eksperimentert masse før jeg hadde sex første gang. Så jeg klarte å holde igjen og holde på til hun kom før jeg slapp meg løs. En herlig egenskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg