Gunfreak Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) jeg hadde aldri trodd jeg skulle få det, trodde aldri jeg skulle bli en av "dem" men nå har jeg det vet man ikke kan reklamre på foumet, men det er vel ikke reklame så lenge jeg ikke tjener noe på det http://gunfreakswargaming.blogspot.com/ Endret 5. mars 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 På tide. Jeg vil se flere bilder! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 har lagt til 2 artikler til med bilder Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er ingen skam å ha en blogg så lenge den faktisk handler om noe (annet enn forfatterens daglige liv og levnet). Og det gjør din. Fascinerende greier, selv om jeg neppe ville hatt tålmodigheten til å holde på selv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Er ingen skam å ha en blogg så lenge den faktisk handler om noe (annet enn forfatterens daglige liv og levnet). Og det gjør din. Fascinerende greier, selv om jeg neppe ville hatt tålmodigheten til å holde på selv. takk til deg ikke så mye takk til deg la til en artikkel til om 28mm figurene Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er ingen skam å ha en blogg så lenge den faktisk handler om noe (annet enn forfatterens daglige liv og levnet). Og det gjør din. Fascinerende greier, selv om jeg neppe ville hatt tålmodigheten til å holde på selv. Enig i det, intresant blogg, gunfreak. Du har forrseten glemt en "t" i emnetittelen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 takk, skal prøve å oppdattere den hver gang jeg har laget noe nytt noe. la til noen flere bilder i dag Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 lagt til div nye poster, blant annet en som viser utviklingen av basene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå