Spr0cket Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 molex-kontakter, sata-kontakter, overganger og kabler etc. det skal vel være mulig å lage slike kabler hjemmelaga, er vel bare en stift som er klipsa inn i plasten og ledninger fester man til stiften med krympetang eller? noen som vet om nettbutikker som selger slike? gjerne disse elegante vinklede molex-kontaktene jeg er så drit lei av oem splittere som er alt for lange eller korte, eller peker feil vei Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ta en titt på www.elfa.se , søk etter 'Molex' og se igjennom listen om noen av treffene passer deg. Er diverse innen pluger, værktøy etc. der. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 takk for tipset med elfa, det tenkte jeg ikke på. lenge siden jeg har vært der- jeg vet at det er vanskelig å linke til produktsider på elfa, men jeg fant ikke noe av det jeg var ute etter ved å søke på molex. bare så vi er enige, det er byggesett med denne jeg mener: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå