Gå til innhold

kan ikke snakke eller spille med venn på xbox live

Anbefalte innlegg

hei jeg og en venn skulle spille cod4. men når vi skulle ta private chat virker det ikke

jeg får heller ikke connecta til partiet hans. har også prøvd flere ganger men virker ikke.

prøvd med andre av vennene min og det virker.

noen som vet hva jeg må gjøre?

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekka at NAT instillingen er satt til open? Hadde samme problemer selv før. Noen ganger funka det å koble til chat og andre folks party men var somregel helt umulig. Ringte ISP'n min å fikk døm til å sette det på open å etter det så har jeg ikke hatt connection problemer :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
tror ikke det er det som er problemet fordi de andre vennene mine kan connecte til meg jeg kan conecte til de så noe andre som vet hva jeg kan gjøre

Sjekket du om din NAT var open, moderate eller strict?

Selv om dine venner klarer å koble seg til deg betyr det ikke at problemet ikke ligger hos deg. Har alle dine venner open på NAT så har det ikke noe å si hva du får på en test av din NAT. Din kan like så godt være strict. Se på tabellen her:

NAT_table.jpg

Lenke til kommentar
tror ikke det er det som er problemet fordi de andre vennene mine kan connecte til meg jeg kan conecte til de så noe andre som vet hva jeg kan gjøre

Selv om dine venner klarer å koble seg til deg betyr det ikke at problemet ikke ligger hos deg. Har alle dine venner open på NAT så har det ikke noe å si hva du får på en test av din NAT. Din kan like så godt være strict. Se på tabellen her:

NAT_table.jpg

takk det var det som var problemet :p

Lenke til kommentar
For å få open NAT må du forwarde porter i routeren din, evt. sette 360-en i DMZ. Følg instrukser i linken over

det var kameraten min som måtte åpne porter ikke jeg men det virker nå

Bra det funker nå da :) Men anbefaler uansett å åpne porter hvis du har moderate/strict NAT.
Lenke til kommentar

NAT_table.jpg

Hvordan fikk du opp det der da? og hvordan fikset du det? måtte du åpne porter i rutheren fra pcen liksom? beklager, men har veldig lite peil på sånn..

Lenke til kommentar
For å få open NAT må du forwarde porter i routeren din, evt. sette 360-en i DMZ. Følg instrukser i linken over

det var kameraten min som måtte åpne porter ikke jeg men det virker nå

Bra det funker nå da :) Men anbefaler uansett å åpne porter hvis du har moderate/strict NAT.

Jaja åpna dem første dagen jeg fikk xboxen men hvorfor skjedde dette med meg og ikke noen andre som han hadde han på xboxen sin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...