Gormers Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Forsiden er muligens litt rotete, men de "tab"ene som ligger øverst på siden (siste nytt, anmeldelser osv), gjør at det er veldig lett og oversiktlig å gjøre det du vil. Og så lastes filmer relativt fort her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ting jeg tror flere kunne ha interesse av er "in game" video av spillet som blir omtalt. Siden video-systemet skal få en overhaling så tror jeg dette kan være noe en del har lyst til å se og ikke bare trailere til spillet. Trenger ikke være lange snuttene men mere video-relaterte ting tror jeg absolutt kan bli en slager Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde heller sett Battlefield.no blant de nominerte enn VG og Dagbladet. Jeg ville erstattet VG med battlefield.no og Dagbladet med CatchGamer.no muligens. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er den tingen med usensurert sex? Lenke til kommentar
Muse Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Latterlig. Hva er vitsen med nominasjon? Det er jo helt åpenbart at dere er best her. Kvalitetsforskjellen mellom dere og de nest beste er altfor stor til at det kan bli noe spennende. Gratulere med nominasjon og seier! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Blir veldig overrasket hvis det blir Dagbladet eller VG. Synes også GR har vært helt utrolig ujevne på anmeldelser som f.eks 5/10 til UEFA EURO 2008 og 2/10 til DBZ: BL Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 For dei som ikkje har fått det med seg gjekk førsteplassen til Gamereactor. http://www.gamer.no/artikler/her_er_gullst...-vinnerne/49406 Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det visste jeg. Jeg ville vite om den usensurert sex i MMO-tingen, jeg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du kan lese den artikkelen her: http://www.gamer.no/artikler/usensurert_sex_i_nytt_mmo/49157 (Tips, søk etter heile eller deler av overskrifta via søkjemotoren øverst til høgre hos Gamer.no.) Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Der har du et poeng. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg