Iceyas Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Tok dette isted, er også uredigert. Tenkte kanskje og ta det svart-hvit! Noen som har tips? Redigerer når min PC er fikset ^^ Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) For det første: RESIZE BILDENE FØR DERE LEGGER INN! Selve bildet er greit, noe uinteressant, men et godt utgangspunkt. Jeg har laget en redigert versjon hvor jeg konverterte til bw samt justert med curves og levels Endret 3. mars 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Likte Aak1 sin versjon best siden den setter bedre fokus på esken og pillene. Ideen for bildet er grei, men budskapet (som jeg ser) faller bort siden det er fluortabletter du har avbildet. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Pillene mister litt av meningen når noen av de er utbrent, men jeg trur de kunne gjort budskapet litt mer morsomt om ett smilefjes på pillene hadde kommet helt godt fram. Men ellers likte jeg Aak1 sin versjon best Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Takk for svar, Hehe hadde ikke noe andre piller atm Som jeg skrev, så hadde jeg tenkt BW og skulle fikse det når jeg får photoshop igjen, kanskje instalere det på denne å. Lenke til kommentar
si Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Synes ikke det gjør noe at pillene ble utbrent. Den høye kontrasten og gjenskinnet i bordet får dem til å se nesten lysende ut, som en forlokkende enkel løsning i en sort verden. Kunne vært et illustrasjonsbilde i en slags brosjyre. Det at det er fluortabletter legger jo helt klart en demper på denne tolkningen... -si Lenke til kommentar
parleur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Bildet gjorde seg svært bra i svart-hvitt! Det første bildet hadde litt rotete bakgrunn, men syntest den ble svært bra med svart-hvitt De forstyrrende elemntene forsvant og fremhevet pillekoppen. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Skal prøve og ta et nytt idag, men trur dere det hadde blitt bra om jeg tok litt ulike piller sammen, små og store i en sånn haug, eller bare noen andre ut fra en boks som dette? Takk for svar Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Tok et nytt et idag, noen som gidder gjøre dette svart-hvitt for meg, har fortsatt ikke ordnet min egen Pc.. Hva syns dere om budskapet i bildet? Hva er deres tanker om det? Endret 4. mars 2008 av Chriissii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå