Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpt meg ny bil

Anbefalte innlegg

Køpte meg en Seat ibiza 2003 modell 1,9TDi 130hk, er vist tatt ut 165hk og 380nm, det gikk styggfort, og lite Diesel bruker den og, noen av dere som har noen erfaringer med disse bilene, svakheter som jeg må passe på??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, nå som du har kjøpt den er det vel du som må informere oss når det skjer noe. :p

VAG generelt hadde vel noe elektriske feil på slutten av 90-tallet og litt utover i det nye årtusenet, men om Seatene ble belemret spesielt med disse vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Tja, nå som du har kjøpt den er det vel du som må informere oss når det skjer noe. :p

VAG generelt hadde vel noe elektriske feil på slutten av 90-tallet og litt utover i det nye årtusenet, men om Seatene ble belemret spesielt med disse vet jeg ikke.

Kan informere etter 9 mnds bruk og 15000 km, har det ikke vært en ting å utsette på seat´n, eneste minuset er at den spiser framdekkene he he

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Kan informere etter 9 mnds bruk og 15000 km, har det ikke vært en ting å utsette på seat´n, eneste minuset er at den spiser framdekkene he he

"he he" på slutten fikk det til å høres selvforskyldt ut :D

Generelt: Sjekk belger på drivaksler hver gang du bytter hjul, og sjekk for slark i stabstagforinger, bærekuler og opphenget forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...