runsyv Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Køpte meg en Seat ibiza 2003 modell 1,9TDi 130hk, er vist tatt ut 165hk og 380nm, det gikk styggfort, og lite Diesel bruker den og, noen av dere som har noen erfaringer med disse bilene, svakheter som jeg må passe på?? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tja, nå som du har kjøpt den er det vel du som må informere oss når det skjer noe. VAG generelt hadde vel noe elektriske feil på slutten av 90-tallet og litt utover i det nye årtusenet, men om Seatene ble belemret spesielt med disse vet jeg ikke. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Tja, nå som du har kjøpt den er det vel du som må informere oss når det skjer noe. VAG generelt hadde vel noe elektriske feil på slutten av 90-tallet og litt utover i det nye årtusenet, men om Seatene ble belemret spesielt med disse vet jeg ikke. Kan informere etter 9 mnds bruk og 15000 km, har det ikke vært en ting å utsette på seat´n, eneste minuset er at den spiser framdekkene he he Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 spiser fremdekk? skjekka forstillinga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tja, nå som du har kjøpt den er det vel du som må informere oss når det skjer noe. VAG generelt hadde vel noe elektriske feil på slutten av 90-tallet og litt utover i det nye årtusenet, men om Seatene ble belemret spesielt med disse vet jeg ikke. Kan informere etter 9 mnds bruk og 15000 km, har det ikke vært en ting å utsette på seat´n, eneste minuset er at den spiser framdekkene he he "he he" på slutten fikk det til å høres selvforskyldt ut Generelt: Sjekk belger på drivaksler hver gang du bytter hjul, og sjekk for slark i stabstagforinger, bærekuler og opphenget forøvrig. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 spiser fremdekk? skjekka forstillinga? Er nok helst pga hk og dreiemoment he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå