Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 den ekke ille, de 2 spilla er de beste på PS3 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 https://prisguiden.no/product.php?p...amp;view=prices Tror jeg går for denne her. Har den Blue - Ray spiller? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal kanskje kjøpe den nå men da trenger jeg å vite om den har det eller ei. Plz quikke svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Som nevnt tidlegare, alle PS3 har Blu-Ray. Alle PS3-spel blir laga på Blu-Ray-disc, derfor er det Blu-Ray på alle. Det funker og til å sjå Blu-Ray-filmar. Endret 3. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Candey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hade folkens. Jeg kjøper 60 giggen nå. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det eneste som du får kjøpt nytt i dag er 40 gb. Anbefaler kjente butikker som Elkjøp, Platekompaniet, Gamezone eller Absolutt spill. I motsetning til gamle 60gb tar den ikke PS2 spill, men man kan kjøpe en splitter ny PS2 slim for 995,- så ser ikke det store problemet med dette. Da 60gb var tilsvarende dyrere taper man ingenting på det. Forøvrig har ikke 40gb noen svakhet av betydning. Det er IKKE annonsert noen 80gb versjon i norge. Kjøper man fra utlandet blir det problemer med sone på PS1, PS2 og film. Å vente på noe som kanskje kommer i fremtiden virker ikke lurt etter min mening. ALLE PS3 maskiner har blu-ray spiller av den enkle grunn at spillene også gis ut på blu-ray disker. Kjøper du fra utlandet kan det imidlertid bli problemer med sone på filmer. Spill er sonefrie. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hmmm, jeg vet ikke om de har den på platekompaniet. Det står at den er ute av produkjson. Men har de den på lageret? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hmmm, jeg vet ikke om de har den på platekompaniet. Det står at den er ute av produkjson. Men har de den på lageret? Du finner ikke en ny ps3 60 gb i noen butikker lenger, skal du ha 60 gb versjonen MÅ du på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Da får jeg gå for 40 gb da. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Kjøpte meg nettop en 40GB PS3 med Uncharted og Singstar Kjøpte tre BD filmer i samme slengen til 99kr stykket. Absolutt til å anbefale! Edit: Denne pakken var det vel, http://www.ebgames.no/pdf/PS3-Uncharted.pdf Endret 3. mars 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Oisann BD for 99,-. Hvor da?? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hører ikke at jeg skrur den på engang Sikker på at den går på? For den sier jo PIPPP! Når du skruer den på. (Noen som vett om det kan tas av?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hører ikke at jeg skrur den på engang Sikker på at den går på? For den sier jo PIPPP! Når du skruer den på. (Noen som vett om det kan tas av?) doh, ja jeg er egentlig blind og døv så jeg er ikke helt sikkert. men mente etter PIIPP! da Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir det noen forskjell på spillopplevelsen hvis man spiller PS2-spill på 60GB, enn hvis man spiller PS2-spill på en PS2? For 60GB har vel DVD-oppskalering, men har dette noe å si på spillene? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I Dagbladet i dag var det en annonse for en butikk jeg ikke husker navnet på, en helside med masse Sony Tv'er etc. Der reklamerte de for at de solgte PS3 60gb til 6k og at det var "siste sjanse". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir det noen forskjell på spillopplevelsen hvis man spiller PS2-spill på 60GB, enn hvis man spiller PS2-spill på en PS2? For 60GB har vel DVD-oppskalering, men har dette noe å si på spillene? hva babbler du om? om PS2 spill blir bedre på PS3?... ja det blir det... Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Cool !!! Har 60GB,men har alltid v?rt litt usikker på å kjøpe PS2 spill ... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noen som kan bekrefte det, eller har kilder på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noen som kan bekrefte det, eller har kilder på det? gå inn på PS3`en din så på options står det noe om upskalering av Ps2 spill og DVDer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå