Kalamdrar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vet godt at folk har fått sine poster fjernet fordi de har spurt om dette før, men jeg tar sjansen, har lest opp og ned på rettningslinjene og nettiketten. (som for øvrig ikke fungerte, død link?) Vel skulle gjerne likt å vist om det finnes noen sider som tilbyr dette, brukte dette med modem i 1994 men det er som sagt endel år siden, så den informasjonen har nok gått tapt. Håper på hjelpsomme og positive svar. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 prater du om å gå igjennom proxyserver om du vil på sider som din arbeidsgiver har blokket feks? Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Det gikk kanskje ikke så klart fram i posten min, men det er eksakt dette jeg spør om, eventuellt en annen mulig løsning. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 f. eks den her http://hidemyass.com/ Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Perfekt! Takker for kjapt svar, tråden kan stenges. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) hvis jeg googler "proxy"..så får jeg en million treff på sider som tilbyr dette gratis for websurfing ..mot masse reklame selvsagt. Første som dukker opp er www.proxy.org Endret 3. mars 2008 av VictorOsborn Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ettersom trådstarter har fått det svaret han ønsket. Hva kan vi som styrer nettverkene gjøre for å hindre at slikt blir brukt? Det er ikke uten grunn at vi sperrer sider.. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) nei begynne å sperre proxy sider...er vel uønsket trafikk man vil unngå, NBAR og QoS? filtrering i brannmur. Endret 5. mars 2008 av VictorOsborn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er jo en grunn til at IT-avdelingen på jobb sperrer sider, da. Er det ingen måte å hindre at folk bare finner en vei rundt sperrer som dette? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det er en syk syk oppgave å sperre proxysider for det er så sinnsykt mange. Vi har sperret de vi vet blir brukt mest, så ser vi det videre om det er flere som blir brukt, så får vi sperret dem også. Men eksisterer det en mer behagelig måte å gjøre dette på, si ifra. Endret 5. mars 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg