Gå til innhold

Sjef for SCE UK, Ray Maguire, gir oss noen hint om in-game kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Håper vi uansett snart ser en ny firmware oppdatering. Men det er godt å vite at det jobbes mye med å forbedre funksjonene i ps3.

“Our momentum will continue with the introduction of in-game communication in the summer, firmware update 2.4 and the strongest line-up of games through our third party partners and our own studios. I’d personally like to thank our trade and business partners for helping us on the start of the PS3 journey.”

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg leste ordet "Summer update" begynte jeg å tenke på fall/spring update på Xbox 360. Kanskje Sony går i Microsofts spor og lanserer en kjempe update 2 ganger i året?

Det kan virke sånn ja, for det var faktisk mange som klagde på at de kom med så mange firmware updates....

Hadde vel noe med at man må laste ned like mange MB hver gang en update kom ut. Og den ligger vel på rundt 100mb

Lenke til kommentar
hva er greia? har det ikke gått og snakke sammen i spill som COD4 osv på PS3?

Jo funker fint å snakke sammen i alle spill med mic support. Regner med det er snakk om å sende meldinger osv til folk som ikke er "logget inn" på samme spill.

Lenke til kommentar
- Vi vil til sommeren introdusere en ny firmware-oppdatering, nemlig versjon 2.4. Den vil inneholde mulighet for brukere å kommunisere med hverandre mens man er inne i et spill. Vi vil ha den sterkeste spillporteføljen på markedet bestående av spill fra tredjepartsutviklere og vår egen stab, avslutter Maguire.

Lenge til sommern da, men fint av vi fikk vite sånn ca når det kommer. Hater å få meldinger når jeg spillerXD BLir det slik at du går ut til menyen liksom? En del oppdateringer før den tid da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...