flindla Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når jeg er inne i fotoforretninger, er det ikke noen som hittil har hatt inne de objektivene jeg er ute etter(vidvinkel og tele). Finnes det noe sted i Norge med rimelig bra utvalg slik at man kan se på linsa og få prøvd den? Eller er det sånn at det ved kjøp av objektiver er mulighet for å angre? eller må man da legge opp til å selge? Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når jeg er inne i fotoforretninger, er det ikke noen som hittil har hatt inne de objektivene jeg er ute etter(vidvinkel og tele). Finnes det noe sted i Norge med rimelig bra utvalg slik at man kan se på linsa og få prøvd den? Eller er det sånn at det ved kjøp av objektiver er mulighet for å angre? eller må man da legge opp til å selge? Interfoto og FotoVideo har vel utleie av Canon og Nikon så vidt jeg vet. Det er helt utrolig svindyrt, men er vel den eneste måten å få prøvd et objektiv utenom i butikken. De to har vel også en del inne så det skal være mulig å få satt de på et kamera og prøvd i butikken ihvertfall. Jeg anbefaler ikke å la FotoVideo sette objektivet på ditt kamera, det har jeg dårlig erfaring med (bruk heller et av FotoVideos egne). Håkon Lenke til kommentar
BL Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I fotoforretning du er kjent bør det ikke være noe problem å få prøve objektiv. Det er også mulighet for å prøve objektiver på denne hjemmeside: http://www.the-digital-picture.com/Reviews...FLI=3&API=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå