Variable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Synd det for det meste kommer crap til PC og fokus på konsoll blir større. Rart det ikke går i dass med noen firmaer. Er 2 ting som holder meg i live på pc fronten, Fronter lager en ny ELITE. Og Knight of the old republic dukker opp i en 3er Resten er Bonus Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 *venter på argumentet om piratkopiering* Spillbransjen har blitt som platebransjen. I stedet for å tenke nytt, og å lage kvalitetsspill, så har de funnet en felles unnskyldning som de alltid faller på når de lager bedritne spill som er en hån mot det tenkende mennesket. Pony Friends?! Seriøst... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Til dere som synes Pony Friends er CRAP; spillet har muligens en annen målgruppe enn de fleste som lusker rundt på dette forumet Her er en mmorpg i samme kategori... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Eidos har store problemer det er det ingen tvil om og de har egentlig gravd sin egen grav med Kane and Lynch. Spillet var en kjapp konvertering fra Xbox 360 og kom til PC med en MASSE bugs, og dette var ikke bugs sånn som du kunne overse og fortsette å spille. Dette var seriøse bugs som førte til at kun 25% av kundene kunne kjøre spillet i det hele tatt, de fleste stopper før hovedmenyen. Patch ble lovet før Jul men har enda til gode å dukke opp, som resultat så har mange potensielle kjøpere vendt ryggen til Eidos og de sliter en del med sitt rykte etter fiaskoene de har hatt. Pluss hele rotet med Gamespot hjelper dem heller ikke noe særlig. Spørsmålet er om Eidos klarer og komme seg opp av gropa eller om de blir der nede for evig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg håper inderlig vi får Tomb Raider Underworld likevel. Tomb Raider 2 var svært bra, men Tomb Raider 3 ble for mye av det samme. TR4 var fremdeles det samme med ny grafikk, og TR: Chronicles bare enda mer TR4. Så kom Angel of Darkness, og jo mindre som sies om det jo bedre. Men! Deretter overtok Crystal Dyniamix og gav oss Tomb Raider: Legend, og selv om det er altfor kort og har altfor mye slossing klarte det å gi oss noe nytt. Det forbanna rutenettet er borte for lengst, og kontrollene både latterlig enkle og latterlig avanserte på samme tid. Dessuten er fysikkmotoren svært bra, så alt i alt er det en verdig oppfølger til Tomb Raider serien. Tomb Raider: Anniversary er en slags remake av de beste høydepunktene fra det første med moderne hardware, så vi får alt Legend hadde og mer til. Det er etter manges mening et av de beste Tomb Raider spillene i hele serien. Tomb Raider: Underworld har mye å leve opp til, men jeg tror helt klart de klarer det. Om dere ikke har prøvd TR: Legend eller TR: Anniversary og likte TR før vil jeg anbefale på det sterkeste at dere i det minste prøver en demo. Dere kommer nok ikke til å bli skuffet. Bare vært forberedt på at det mye slossing i Legend. EDIT: For øvrig er puppene til Lara blitt mindre i Anniversary, og sannsynligvis også i Legend. Det lover bra, så TR: Underworld kommer nok til å bli mye mer Tomb Raider og mye mindre Lara. Endret 4. mars 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Man kan egentlig si det samme om Hitman-serien som om Tomb Raider-serien med andre ord. TR: Legend høres bra ut. Skal sjekke ut dette spillet fordi jeg liker Tomb Raider-konseptet veldig bra. Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skyldes sikkert for mye piratkopi av pc spill håper de ikke går konkurs Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Eidos har tapt seg noe med årene, så det overrasker meg egentlig ikke. Med tanke på at IO også gikk på en smell med Kane & Lynch, for ikke å snakke om den negative PR'en de skaffet seg etter "Gerstmanngate", er det vel for de færreste et sjokk at det ikke har vært rosenrødt der borte den siste tiden. Av det jeg har fått med meg av Eidos har det ikke vært stort til nyvinning fra den kanten i det siste (og nei, en modernisering av Tomb Raider ser jeg ikke på som nyvinning). Ikke for det, nyvinning betyr ikke nødvendigvis suksess; vi så jo hvordan det gikk med Clover Studios, for ikke å snakke om EA's fortsatte vekst. Men de kunne kanskje våget å se litt nye veier da de så det begynte å gå dårlig, framfor å krysse fingrene for at Lara og 47 ville holde selskapet gående. Personlig håper jeg de kommer seg ut av uføret, ikke fordi det er et selskap jeg har noen spesiell tilknytning til, men fordi de tross alt er en av "gamlegutta" for min del, og et av selskapene som gjorde det bra den gang jeg for alvor begynte å bli PC-gamer. Så det er vel bare å krysse fingrene antar jeg. Noen som forresten vet hvordan dette blir med det nylig annonserte Deus Ex 3, sitter Eidos fortsatt på denne franchisen? Endret 4. mars 2008 av Gutmongler Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg likte TR: Legend, men vær forebredt på at det er mye slossing og egentlig lite utforsking av ruiner. Det er fremdeles Lara og fremdeles Tomb Raider, så helt klart verdig en plass blandt de beste i serien. Dessuten har TR: Legend en utrolig bra slutt, uten at jeg gidder røpe noe mer enn det. Du kan glede deg. Lenke til kommentar
NightFlare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Noen som tror/vet om det kommer flere Hitman-spill? Jeg for min del mener at han ikke nødvendigvis er steindau Endret 5. mars 2008 av NightFlare Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som tror/vet om det kommer flere Hitman-spill? Jeg for min del mener at han ikke nødvendigvis er steindau De holder på med en ny en ja, Hitman 5. Tviler på at den blir kanselert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg