Gå til innhold

Litt av et kort det der Ati9900PRO! lol

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare for og si det, det er avslørt av catalyst 3,1 at det blir og hete radeon 9800 og jeg såg et bilde av det og det var maken til 9700pro nesten bare at den ekstra strømtilkoblingen var endret til en 4 pins av den typen som hdd og cdrom bruker, rv350 var også likt 9700pro men printkortet var grønt og jeg tror ikke det var ekstra strømtilkobling på det (husker ikke helt)

Lenke til kommentar

Dette er jo beta utgaven av kortet.Siden den tekniske utviklingen ikke har kommet så langt at de klarer å lage det som et "normalt" grafikkort.

Men med litt "utvidelse" her og der.Så går det tilslutt.

Og en ekstra parallell port kommer jo alltid godt med.Særlig på et grafikkort!

En spesial laget teip dispenser vifte (også kalt "tapefan") på GPU`en er kronen på kransekaken.Får en vanvittig kjøling.

Med dette kortet vil du få en syk ytelse oppgradering,for ikke å snakke om den nye strømforsyningen du må ha.Når selve kortet bruker bare 345 Watt.

Fordelen med dette,er at du slipper å ha varmeovnen på rommet på maks,når du spiller et 3D spill feks.Bare husk å monter en ekstra vifte så blåser lufta ut ifra kabinettet.

Mvh

Aron T. Isaack

(ATI)

:woot::p:p:p:D:D:D:woot:

Lenke til kommentar

tenkte på et par ting (jeg så faktisk at 256 var skrevet feil vei)

Hvordan i all verden skulle CPU'en (som helt sikkert ligger der den enorme vifta er) kommunisere med minnebrikkene som ligger på det andre kortet? Siden de ikke synes på kortet. Det ville blitt et utrolig tregt kort...

Kortet er delt på midten der, dvs det er flere kort etter hverandre

Hvor i all verden suger den vifta luft fra? Den er jo montert så den trekker rett fra hovedkortet!

Minnebrikkene på andre siden ville bli vanvittig varme pga baksiden av den enorme GPU'en, og ingen kjølig..

men ved første øyekast tenkte jeg: Herregud, nå har de driti seg ut oxo ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hallo, han som la opp det svaret sa selv at det var photoshoppa...

Dvs. FAKE... Ikke noe nødvendig å diskutere hvordan den ser fake ut, han som skrev det sier jo det selv...

Lenke til kommentar
Hallo, han som la opp det svaret sa selv at det var photoshoppa...

Dvs. FAKE... Ikke noe nødvendig å diskutere hvordan den ser fake ut, han som skrev det sier jo det selv...

Jeg fant det fra et annet forum, det er ikke jeg som har "fucka" med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...