HMKG Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Dette må være noe av det latterligste jeg har sett noen gang. Noe mer fake enn dette skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 La meg avklare dette en gang for alle for dere med et ord... *F-A-K-E* Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ja ja, det var jo i det minste en fin fake da... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Kortet er jo delt i midten! Der som vifta er! Garantert FAKE Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg begynner å lure på om det er fake jeg også...det er litt for stort men...hvis det er ekte så er det ikke mange som får plass til det i sin maskin! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg begynner å lure på om det er fake jeg også...det er litt for stort men...hvis det er ekte så er det ikke mange som får plass til det i sin maskin! da er det bare Shuttle XPC brukere som kan bruke det (uten dekslet selfølgelig) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hmmm...så vi ikke detta bildet her for en måned siden a? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 bare for og si det, det er avslørt av catalyst 3,1 at det blir og hete radeon 9800 og jeg såg et bilde av det og det var maken til 9700pro nesten bare at den ekstra strømtilkoblingen var endret til en 4 pins av den typen som hdd og cdrom bruker, rv350 var også likt 9700pro men printkortet var grønt og jeg tror ikke det var ekstra strømtilkobling på det (husker ikke helt) Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ser ut som 4 kort lagt oppå hverandre, med ein "butikk-teip-sespenser" oppå... Tviler de 3-4 dobler størrelsen på kortet bare for å øke GPU/men hastigheten og gjøre noen småendringer(det som faktsik R9900 er...) Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Dette er jo beta utgaven av kortet.Siden den tekniske utviklingen ikke har kommet så langt at de klarer å lage det som et "normalt" grafikkort. Men med litt "utvidelse" her og der.Så går det tilslutt. Og en ekstra parallell port kommer jo alltid godt med.Særlig på et grafikkort! En spesial laget teip dispenser vifte (også kalt "tapefan") på GPU`en er kronen på kransekaken.Får en vanvittig kjøling. Med dette kortet vil du få en syk ytelse oppgradering,for ikke å snakke om den nye strømforsyningen du må ha.Når selve kortet bruker bare 345 Watt. Fordelen med dette,er at du slipper å ha varmeovnen på rommet på maks,når du spiller et 3D spill feks.Bare husk å monter en ekstra vifte så blåser lufta ut ifra kabinettet. Mvh Aron T. Isaack (ATI) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Her er vi i gang igjen å diskutere ett produkter som ikke er lansert enda. Hvordan radeon 9900 vil se ut er det vel ingen som vet enda, men mangen sier at dette kortet kommer med 256MB ram. Men vil bli lansert etter 9800, sier ryktene. Vent å se Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Lol! Alle er enige om at det der er en fake! er ikke ment som noe ekte, ser ut som et gammelt scici kort! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Håhå, hvis noen tok dette for god fisk, må de få sjekka både det ene og det andre! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 tull og tøys Alle vet jo nå at ATI vil kalle sitt neste top-kort for 9800. Dermed blir jo hele diskusjonen latterlig Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 De som påstår at dette kortet er ekte må være geforce fan Kortet er det mest fakete jeg noen gang har sett...Kortet mangler alt (hvor er minnet?) og det har feil navn... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 tenkte på et par ting (jeg så faktisk at 256 var skrevet feil vei) Hvordan i all verden skulle CPU'en (som helt sikkert ligger der den enorme vifta er) kommunisere med minnebrikkene som ligger på det andre kortet? Siden de ikke synes på kortet. Det ville blitt et utrolig tregt kort... Kortet er delt på midten der, dvs det er flere kort etter hverandre Hvor i all verden suger den vifta luft fra? Den er jo montert så den trekker rett fra hovedkortet! Minnebrikkene på andre siden ville bli vanvittig varme pga baksiden av den enorme GPU'en, og ingen kjølig.. men ved første øyekast tenkte jeg: Herregud, nå har de driti seg ut oxo Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hallo, han som la opp det svaret sa selv at det var photoshoppa... Dvs. FAKE... Ikke noe nødvendig å diskutere hvordan den ser fake ut, han som skrev det sier jo det selv... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Hallo, han som la opp det svaret sa selv at det var photoshoppa...Dvs. FAKE... Ikke noe nødvendig å diskutere hvordan den ser fake ut, han som skrev det sier jo det selv... Jeg fant det fra et annet forum, det er ikke jeg som har "fucka" med det... Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 http://www.theinquirer.net/?article=7589 Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 hvordan kan korte hvere lengre en eska den kommer med ? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå