Gå til innhold

Først ut med full fastpris

Anbefalte innlegg

Med full dekning i Bergen, menes da hovedsaklig Bergen sentrum fordi jeg får ikke opp MTU sitt nett når jeg er litt utenfor sentrumskjernen.

Men du får det opp i sentrum? Jeg gjorde også et søk og fikk ikke opp noe, og jeg bor på Bønes atm. Hvor langt ute er du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, har ikke testet enda i sentrum, jeg har testet i området Nesttun og Sandsli uten å få opp noe.

Mulig det ikke er skrudd skikkelig på enda da. De første porteringene trer jo ikke i kraft før om to uker...

Snakket med en av mine tidligere kolleger på kundeservice nå, og såvidt ham bekjent skal dekningen være komplett i Bergen.

Lenke til kommentar

Det er ikke skrudd på i Bergen enda utifra hva jeg vet. Som du også nevner så blir ikke nye kunder portert over før om to uker. Så dere kan avvente litt med søking etter nett :)

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Det er ikke skrudd på i Bergen enda utifra hva jeg vet. Som du også nevner så blir ikke nye kunder portert over før om to uker. Så dere kan avvente litt med søking etter nett :)

Ser frem til dette, fri bruk med ringing, fri datatrafikk på iPhonen med edge og tilnærmet fri bruk av sms for mitt vedkommende (sender ca 100-150 sms i mnd) gjør at jeg sterkt vurderer MTU Fastpris. Får teste først med "hyttemobilen" min og MTU Fri når jeg er portert over vedrørende dekning o.l. :)

Edit:

Noen som vet om MTU vil tilby sending av sms fra web gjennom deres "Mine sider"?

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Jeg har allerede bestilt portering til mtu. Vurdere å kjøpe ett nytt nummer hos mtu til min nåværende abonnoment er portert. Betaler 198 for etablering, men hvis jeg ikke gjør det det for jeg faktura på ca 700 fra min tidligere nett leverandør. Så det lønner seg for meg.

Telebutikken skal starte salg av mtu abonnoment til etter påske. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tøft, ser ut som det blir et "gratis-reserve-abb" ekstra :D

Noen tips til hva en kan gjøre for å fjerne slike "reserve-nr" fra opplysningen osv? Litt kjedelig at når noen søker på meg så får de frem 4-5 forskjellige nummer som ikke kan brukes. (F.eks ett sim-kort til internett, ett One-call, ett MTU free, osv osv?)

Lenke til kommentar
Snakket med dem idag og dem msa at jeg for sim kortet mitt ved slutten av uka. Gleder meg!!!

Når bestilte du?

&

Har du fått noe tilbake melding på mail ennå?

:)

Tviler på at jeg får det innen en uke..

Jeg ser at det ikke er satt igang noen portering på nummeret jeg skal ha med over enda, så ..

Har heller ikke fått noen bekreftelse via mail.

Endret av jadz
Lenke til kommentar

Etter å ha lest MTU sine vilkår begynner jeg å lure på om fastprisabonnementet blir reklamefinansiert slik som nutel killbill var(skulle være).

Utdrag:

4.2 Informasjon og markedsføring

MTU kan benytte personopplysninger til rettet informasjon og mersalg mot Kunden, enten direkte eller via samarbeidspartnere. Ved bruk av fastpris abonnement aksepterer kunden for mottak av reklame på fks mobil, pc eller telefon. MTU forbeholder seg retten til å kunne sende slik reklame uten forutgående godkjenning fra kunde. Imidlertid vil kunde bli varslet om dette før aktivering.

noen som har hørt noe om dette?

Lenke til kommentar

Wuhu! I dag kom ordere bekreftelsen via mail :)

Velkommen som kunde!

Takk for din bestilling av mobiltjenester hos MTU. Vi gjør vårt beste for at du skal stortrives som kunde. God

service og ryddighet er nøkkelord for oss.

Vi gjør oppmerksom på at innportering til oss normalt to uker, men kan ta lenger dersom informasjonen du har

oppgitt ikke er korrekt.

Har du spørsmål vedrørende din bestilling eller andre produkter og tjenester MTU tilbyr, kan du kontakte oss på

følgende måter:

Web: http://www.mtu.no

Telefonnummer: 02MTU / 02688 (08-18 alle hverdager)

E-post: [email protected]

Vennlig hilsen MTU Kundeservice

Er det bare og vente og sen hvor lang tid det tar før det komemr et SIM-kort i posten :)

Lenke til kommentar

Hvordan beregner de samtalens varighet. Hvis jeg ringer tre samtaler på hver 20 sekunder, vil dette telle som 1 minutt, eller som 3 minutter?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har veldig mange korte samtaler, jeg ser de begrenser til 142 _minutter_ som er helt uten oppstartsavgift og minuttpris.

Men hvis jeg har rett i mine antakelser så betyr dette at man egentlig kun har 142 minutter ELLER 142 anrop ( det som kommer først) før oppstartsavgift og minuttpris trer i kraft.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Hvordan beregner de samtalens varighet. Hvis jeg ringer tre samtaler på hver 20 sekunder, vil dette telle som 1 minutt, eller som 3 minutter?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har veldig mange korte samtaler, jeg ser de begrenser til 142 _minutter_ som er helt uten oppstartsavgift og minuttpris.

Men hvis jeg har rett i mine antakelser så betyr dette at man egentlig kun har 142 minutter ELLER 142 anrop ( det som kommer først) før oppstartsavgift og minuttpris trer i kraft.

Noen som vet?

Lurte litt på dette selv.

Har sendt inn sprøsmålet via det online kundesenteret til MTU.

Kommer tilbake når jeg får svar..

edit: Fikk svar 20 min etter :)

Hei!

Dette vil telle som 20 sekunder hver.

Med vennlig hilsen

MTU kundeservice

v/Stian

Tlf 02688

www.mtu.no

Endret av jadz
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...