Gjest Brell? Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei, jeg har mange kviser på penis, og de er store og røde, noen begynner til og med å bli grønne... Er dette normalt? Når jeg klemmer de, kommer det ut en gul og hvit gugge, kan dette spises? Lenke til kommentar
Gjest bjarte123 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei søt gutt. /_^ Jadda, dette er så normalt atte, alle har kviser på penis som også blir grønne etter en viss tid. Og ja, det er helt Ok å spise det som kommer ut av kvisene på penisen din. -Bjarte H. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det bare meg eller føles det ut som om denne tråden er forferdelig useriøs og at de to øverste postene er av samme person? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jadda, det er helt ufarlig å spise dette.. Hva enn det er.. xD Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det bare meg eller føles det ut som om denne tråden er forferdelig useriøs og at de to øverste postene er av samme person? Det er nok bare deg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tulletråd stengt. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg