Gå til innhold

Crysis til PS3 med nytt innhold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur ikke man klarer high nivå på ps3.

Man ser jo når man konverterer xbox 360 spill til pc at dem har langt ifra så god grafikk som pc spill.. f.eks gear og war var jeg skuffet over når det gjaldt grafikk det samme med Assassin's Creed.

Men man må nesten koble pcen til tv evnt ha en bra monitor for å få den helt store grafikk opplevelsen.

(skulle egentlig bare mangle da konsoll koster en brøkdel av en god pc)

Grafikken blir nok ikke den samme, men det kan hende at det blir større enn pc versonen.

Det er bare tull og si at det blir en totalt nedstripppet verson bare fordi den kommer til konsoll som mange da det ble kunngjort at Crysis skulle komme til konsoll. Konsollene er faktisk beregnet til spill og film mens en pc er beregnet til mye annet enn spill og film.

Lenke til kommentar
Er litt spent på hvor høy FPS PS3-en klarer å hoste opp...

Eg tror rett og slett de ofrer 60fps til fordel for mest mulig eye-candy, altså tror eg spillet kommer til å kjøre med 30fps i 720p.

Reint personlig har eg ingen problemer med FPS kjørt i 30fps.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg synes Crysis slår Quake - Doom - James Bond - Half Life all that shit.

Det får bli ditt problem.

Hvorfor skal det i hele tatt være et problem? Det virker som du misliker alle som faktisk liker Crysis.

Lenke til kommentar

jeg hatet crysis i det første jeg også. Jeg tviler at de fleste av de som ikke liker crysis har faktisk spilt spille. Jeg tenkte at det bare var Farcry med oppgradert grafikk og en påklistra meny med navn av "nano suit" Men å, det er så mye mer. Gameplayet går helt ut på måten man spiller på. Jeg spiller ganske selvmordisk, så jeg fikk et svært hektisk gameplay. En venn av meg liker å snike mer, og selfølgelig klarte han å runde spillet raskere enn meg. :p

nanosuiten er heller ikke noe påklistra gimmik. Det er så bra ide at det bare passer så sykt bra inn I FPS spill. Jeg klarte nesten ikke å spille bf2, HL2 og andre FPS etter å ha spilt crysis, prøvde meg på nanosuit menyet hele tiden.

For folk som ikke liker crysis FORDI alle spiller det, og de vil være andeledes, går de bare glipp av moroet. Det er heller ikke noe hjerneløst spill som bare soser spiller. (Og jeg tviler soser kan spille det, fordi man trenger en ganske bra PC. Ikke en HP fra elkjop.) Alle som missliker crysis har enten ikke spilt det, eller prøvd å misslike det så hardt som mulig rett fra starten. Eller så liker de det bare ikke.:p

Trøøøøøt....

Endret av r3dshrapnel
Lenke til kommentar
Hvorfor skal det i hele tatt være et problem? Det virker som du misliker alle som faktisk liker Crysis.

Yes, jeg hater dem alle sammen. :roll: Jeg har faktisk både kjøpt og spilt gjennom Crysis noen ganger, og det er på alle måter en veldig estetisk tilfredsstillende techdemo med morsom fysikkmotor, som tilfeldigvis har ganske ok gameplay i starten også. Bare synd at historien er X-Files på sparebluss, og at alt som gjør spillet underholdende er fullstendig fraværende gjennom den siste halvdelen av spillet.

Hvis folk vil hoppe over gode spill (og snyte seg for noen gode spillopplevelser) til fordel for et middelmådig et, får de lov til det. Ergo er det deres problem.

Lenke til kommentar
Yes, jeg hater dem alle sammen. :roll: Jeg har faktisk både kjøpt og spilt gjennom Crysis noen ganger, og det er på alle måter en veldig estetisk tilfredsstillende techdemo med morsom fysikkmotor, som tilfeldigvis har ganske ok gameplay i starten også. Bare synd at historien er X-Files på sparebluss, og at alt som gjør spillet underholdende er fullstendig fraværende gjennom den siste halvdelen av spillet.

Hvis folk vil hoppe over gode spill (og snyte seg for noen gode spillopplevelser) til fordel for et middelmådig et, får de lov til det. Ergo er det deres problem.

Men de fleste som har spilt crysis har også spilt andre spill, og liker det for det. Jeg har spilt VELDIG mange spill i min tid, og har klart mine favoriter. Så klart kommer det till å være noen noobs som mener "Det er best og det er ingen ting bedre" om crysis.

De punktene du tok opp var veldig gode, det er det jeg ogsp misliker med spillet. Men det man fremdeles har etter det dårlig er fremdeles veldig bra. Man trenger heller ikke å hoppe over gode spill for å spille crysis. :)

Endret av r3dshrapnel
Lenke til kommentar
jeg hatet crysis i det første jeg også. Jeg tviler at de fleste av de som ikke liker crysis har faktisk spilt spille. Jeg tenkte at det bare var Farcry med oppgradert grafikk og en påklistra meny med navn av "nano suit" Men å, det er så mye mer. Gameplayet går helt ut på måten man spiller på. Jeg spiller ganske selvmordisk, så jeg fikk et svært hektisk gameplay. En venn av meg liker å snike mer, og selfølgelig klarte han å runde spillet raskere enn meg. :p

nanosuiten er heller ikke noe påklistra gimmik. Det er så bra ide at det bare passer så sykt bra inn I FPS spill. Jeg klarte nesten ikke å spille bf2, HL2 og andre FPS etter å ha spilt crysis, prøvde meg på nanosuit menyet hele tiden.

For folk som ikke liker crysis FORDI alle spiller det, og de vil være andeledes, går de bare glipp av moroet. Det er heller ikke noe hjerneløst spill som bare soser spiller. (Og jeg tviler soser kan spille det, fordi man trenger en ganske bra PC. Ikke en HP fra elkjop.) Alle som missliker crysis har enten ikke spilt det, eller prøvd å misslike det så hardt som mulig rett fra starten.:p

Trøøøøøt....

Akkurat, så det du mener er at alle som ikke liker det samme som deg gjør det bare for å være annerledes? Gud hjelpe meg du er bra trangsynt.

Jeg har spilt det, hele greie. Nesten 2 ganger, først på normal og gadd ikke Delta etter jeg ble lei av "stealth, headshot". Banen i romskipet var helt grusom å spille seg gjennom, tok meg vel tre dager å gidde lenge nok til å spille gjennom.

Person galleriet var flatt og kjedelig, man blir ikke kjent med noen av de og føler derfor svært lite når de dør i stereotypiske cut-scenes hvor romvesen hopper inn, dreper en og kommer seg ut igjen. Fly banen som kunne vært en frist forandring var som å kjøre en hippiebuss mens man er på syretur selv, at moderne krigsredskap skal være så grusom å styre er uforklarlig.

Siktet på maskingeværet på jeepene var forsåvidt også feil, når man sitter inne kan man skyte mye nærmere jeepen enn når man sitter oppe. At slike feil går ann idag syns jeg er sært. Imotsetning til mange andre brydde jeg meg ikke om helikoptere kunne se meg selv om jeg var i jungelen/stealthet, siden de kanskje hadde thermosikte osv osv. Men at en koreaner midt ute på havet plaffer på meg før jeg ser stranda?

Ai'en bryter også titt og ofte, fiendene står stille mens kulene flyr rundt. Verste var jo når dette skjedde med romvesen inne i hangarskipet.

Så nei, ikke alle som sier Crysis suger gjør det for å være annerledes. Jeg syns det suger.

Men er glad de som vil ha det på PS3 får muligheten til det :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er du her da .....O_o?

Lenke til kommentar
Akkurat, så det du mener er at alle som ikke liker det samme som deg gjør det bare for å være annerledes? Gud hjelpe meg du er bra trangsynt.

hvis du leste hva jeg sa, sa jeg: " ----For folk---- som ikke liker crysis FORDI alle spiller det"

Folk kan like en spill eller ikke like det om de vill, den sitaten der var bare rettet mot en gruppe med folk som jeg vett selv finnes.

Det er fint at du ikke liker det. Det er i seg selv egentlig bare en action-flick spill. Ikke noe dypt menning, bare ment for at folk skal ha det gøy. :)

Endret av r3dshrapnel
Lenke til kommentar
Hvorfor er du her da .....O_o?

Hvorfor jeg er i denne verden? Hvorfor jeg er på forumet? Hvorfor jeg er i denne tråden?

Det første har mine foreldre like deler av skylden for, de to siste tar jeg ansvaret for selv - og jeg er her utelukkende fordi det passer meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Hmmm, til en annen ting hvis de skal lage to versioner. Hvilken skal da Crysis II baseres på?O_o PS3 versionen eller PC? Og har ikke Crytek allerede begynt å lage spillet?

Det vil nok være helt sikkert at de fokuserer på PC som hovedplatform. CryTek har nok begynt å lage spillet, da de nå har 2 nye spill under utvikling som ikke er annonsert.

Lenke til kommentar
Ekstra innhold eller ikke, bryr meg ikke, innholdet nytes jo bare halveis når graffikken kommer til å bli såpass nedstrippet

Håper så inderlig du er veldig ironisk.

Hvis ikke beviser dette det jeg fryktet om crysis, nemlig at det er populært hovedsaklig pga. grafikken og ikke fordi det er et bra spill.

Lenke til kommentar
Ekstra innhold eller ikke, bryr meg ikke, innholdet nytes jo bare halveis når graffikken kommer til å bli såpass nedstrippet

Håper så inderlig du er veldig ironisk.

Hvis ikke beviser dette det jeg fryktet om crysis, nemlig at det er populært hovedsaklig pga. grafikken og ikke fordi det er et bra spill.

Det er fanden meg ett bra spill også. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...