Joachim_F Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I følge en liten sak i PlayStation World, får Crysis en PS3-versjon med mye nytt innhold. Les mer Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tviler. I så fall kommer vi ikke til å ha Very High-grafikk eller hva det høyeste nivåt heter...Dessuten er det vel et spill man enter hater elle elsker... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir absolutt ikke overrasket om dette skjer. Vil tippe de må modifisere en del av brettene da spillet på PC er meget RAM-krevende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 PS3-versjonen vil få femti prosent nytt innhold. La meg gjette - alt fra Core til slutten på spillet gjøres om igjen fra grunnen av, siden den delen av spillet inneholder noen av spillhistoriens begredeligste designavgjørelser. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trur ikke man klarer high nivå på ps3. Man ser jo når man konverterer xbox 360 spill til pc at dem har langt ifra så god grafikk som pc spill.. f.eks gear og war var jeg skuffet over når det gjaldt grafikk det samme med Assassin's Creed. Men man må nesten koble pcen til tv evnt ha en bra monitor for å få den helt store grafikk opplevelsen. (skulle egentlig bare mangle da konsoll koster en brøkdel av en god pc) Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er ikke dette en 1. april spøk? Fordi dem sender ut bladene ut en måned tidligere for de som abonnerer? Jeg er sikker på at dette er 1. april spøken til Playstation magasinet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det blir jo bare tull å lage en annen version. Nå må folk vente på Crysis II til pc. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg HÅPER det kommer til PS3.. og med Blu-ray er det selvfølgelig god plass til mer innhold.. Vet ikke hvor mange DVD-er PCversjonen er på jeg? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg HÅPER det kommer til PS3.. og med Blu-ray er det selvfølgelig god plass til mer innhold.. Vet ikke hvor mange DVD-er PCversjonen er på jeg? 1 stk dvd9 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når det gjeld grafikken på konsoll: While Seeley did say that work on CryENGINE 2 for console was proceeding well with quality exceeding the PC engine’s medium-level settings at 720p, and that most assets would transition easily from the PC engine to the console engine, he was adamant that the company had yet to make the decision to actually port the award-winning game. http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...60&Itemid=2 Lenke til kommentar
r3dshrapnel Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blerg, FPS på konsol er helt elendig I min mening. Og nå er det mulighet for at de tar en av verdens beste FPS spill og porter det over. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kommer det nytt innhold så er det gode muligheter for at jeg kjøper det og. Selv om fps på konsoll er et herk. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Snakker vi tidlig aprilspøk her? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 med programmet streammygame og yellowdog har du alerede mulgiheten til crysis til ps3 ^^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skaffer meg PS3 snart så jeg kjøpe det nok jeg også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blerg, FPS på konsol er helt elendig I min mening. Og nå er det mulighet for at de tar en av verdens beste FPS spill og porter det over. Etter det eg har hørt er det lite som tiltaler at dette er eit av verdens beste FPS spill HAr fått intrykk av at dette spillet bærer mye preg på å vere eit grafisk showcase med slapp gameplay. Syns uansett det er greit at konsollpublikumet får sin bit av kaka. Er vel her pengene ligger i antall solgte spill også. Spillet solgte vl ikkje så altfor bra på PC? Eller tar eg feil? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg synes Crysis slår Quake - Doom - James Bond - Half Life all that shit. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 spillet er jo clearly laget primært med konsoll i tankene, kommer ikke akkurat som noen overaskelse dette nei. Er vel en av grunnene til at spillet er elendig optimalisert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Spillet er da laget først og fremst på PC, og blir no altså bygget opp for konsoll. Så ikkje beskyld konsollene for at spillet ender opp som lysbildeshow på PC Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Konsoller har får lite minne til å kjøre Crysis på nivå som en Pc klarer. Så de må nok ta bort en del av kruttet i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg