Rockyeid Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei.. Jeg installerte for lenge siden windows xp me på vår stasjonære pc. Harddisken var delt i to partisjoner, og jeg valgte å formatere partisjonen der windows var installert.. Problemet var at hele harddisken ble formatert, og hele familiens bildesamling gikk tapt.. Jeg lastet ned et program som kunne gjenopprette slettede filer, og klarte å gjenoprette en god del bilder. Problemet var derimot at windows faks og bildebehandling, og mange andre programmer ikke ville vise bildene. Jeg åpnet bildene i firefox, og da så det bra ut. I tillegg til dette problemet var hele mappestrukturen ødelagt, noe som er svært irriterende da de var sortert etter år, mnd, osv Mitt spørsmål blir da: Kan jeg reparere de "ødelagte" bildene, eller kan jeg gjenopprette de på nytt, og finnes det da et program som gjenoppretter mappestrukturen? Programmet jeg brukte til gjenopprettingen het "Pc inspector file recovery" Lenke til kommentar
Rockyeid Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Virkelig ingen som har noe å bidra med her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå