Vegard_Haug Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Europeisk fotball. Se videoen Lenke til kommentar
heggz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Om grafikken blir enda litt bedre enn i Fifa 08 og de legger til noen nye moduser skal nok dette i hus Endret 3. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det blir vel nett samme som FIFA08, bare uten klubblag. Dette skal nok ikke i hus:p Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett Hva er unlockable invisible walls? Lenke til kommentar
heggz Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett Hva er unlockable invisible walls? Usynlige vegger så ballen aldri går ut til innkast eller corner Blir som å spille i en binge. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett Hva er unlockable invisible walls? Usynlige vegger så ballen aldri går ut til innkast eller corner Blir som å spille i en binge. Lol virker jo utrolig kult da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg