Joachim_F Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I helgen har det gått rykter om at Bungie jobbet med noe som heter Lego Halo. Men er det virkelig tilfelle? Les mer Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Værste av alt er jo at på bildene ser det ut som et ganske morsomt spill.. Kunne håpet det var ekte nyhet ^^ Virkerlig et spill ønske for meg da XD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror det kunne blitt ganske bra hvis det hadde blitt lagd i samme gate som Lego Star Wars! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hah! Det spillet hadde jeg kjøpt på flekken ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Haha, glitrende aprilsspøk... Selv om den kom litt tidlig. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg dreper dem. Tuller ikke. Lag dette, og jeg voldtar hele MS og Bungie med ei jernstang. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg dreper dem.Tuller ikke. Lager de ikke dette, voldtar jeg hele MS og Bungie med ei jernstang. Rettet. Det hadde jo blitt konge spill da! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Lego-spillene eier, alle spillene deres har syk underholdningsverdi. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Håper virkelig dette er en spøk. Gi oss heller lego racer med Crysis grafikk! Lenke til kommentar
latslask Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 OMG! Er ingenting hellig lengere?! latterlig dårlig ide. Hvis bugie lager dette spillet infører jeg evig boikott mot dem, eller jeg kjøper jernstang til Rattpjusker. Og nei!, NEI!!! legospillene eier ikke! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg dreper dem.Tuller ikke. Lager de ikke dette, voldtar jeg hele MS og Bungie med ei jernstang. Rettet. Det hadde jo blitt konge spill da! ... Takk, i suppose. Anyway, nei. Bare, nei. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Merkelig, tar folk seg nær av at bungie kanskje utvikler ett lego Halo spill som de på ingen måte trenger å spille i det hele tatt? Neste blir vel at de klager på hva naboen spiser... Ser morsomt ut spør du meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg vet det. At folk i det hele tatt bryr seg om at det kommer nye LEGO spill hvis de ikke skal spille dem er idiotisk. Nå kommer jo helelr ikke dette, men poenget mitt står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg