Soris81 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Må bare si at dette er noe av det beste Jrgp. spillet jeg har spilt siden ff7, bare helt fantastisk!!! At Game Reactor sin anmelder presterte å gi dette 6/10 er rett og slett en skandale!! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg sluttet å ta Gamereactor alvorlig for leeenge siden. Lost Oddysey er som sagt en perle av et spill, jeg koser meg virkelig med det, dog så forstår jeg at dette er et "elsk eller hat"-type spill. Uansett, gyver man løs på et JRPG, så tar man forhåndsregler om hvordan sjangeren skal være, og da er det sjangeren en burde kritisere, og ikke spillet som faller inn under det. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fantastisk spill! Ser mye av kritikken er knyttet til at det presenterer lite nytt innen sjangeren. For meg som aldri har spilt JRPG før, er dette en fantastisk spillopplevelse! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det er ett kjempe bra spill, absolutt ett av årets spill til nå. Men 10/10 mener jeg kanskje var litt overdrevent av gamer.no, men det er jo bra ett spill får denne karakteren innimellom da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Me samler alt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=896470 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg