Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store tråden om Flyvning - For ekte flyentusiaster!

Galexon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Dette her er tråden for meg. Tok en del flytimer på Kjeller i perioden 2007 til februar i år, men måtte gi opp flysertifikatet pga jeg fikk ikke fløyet så mye som jeg ønsket. Det ble vanskelig å kombinere med fulltid skole og studier, men drømmen er fortsatt der så har ikke gitt opp helt enda.

Lenke til kommentar

Jeg tenker å kjøpe meg et flysimulator spill. Hvilket spiller dere?

Flight Simulator X er den nyeste fra Microsoft iallefall og til den finnes haugevis med addons (fly, flyplasser osv) som gjør det til kanskje den beste. Ellers har jeg hørt mye bra om X-Plane som forøvrig også finnes for Mac og Linux. Men jeg har som sagt bare erfaring med Flight Simulator serien. I korte trekk blir opplevelsen så realistisk som du selv ønsker. Noen har bygd egne cockpiter med mange skjermer mens de fleste nøyer seg med en skjerm og en joystick.

Lenke til kommentar

MEN MÅ ANBEFALE DCS A-10WARTHOG er utrolig bra :) skade efeken er jævla god den simulatoren er mye mye mye bedre en fsx og er flyet er vanskelig og kontrollere man kan teamkille :whistle: det fins også multiplayer så anbefaler dere på det største at dere kjøper dcs

Lenke til kommentar

Tok en kort film av en soloflight jeg hadde her om dagen. Ikke no spesielt siden det var for å teste det nye kameraet mitt, men tenkte jeg skulle poste den allikevel. Takeoff, climb, approach og landing, resten er redigert bort.

Hvor er denne filmen her tatt? Så veldig ut som et sted i statene. Er iallefall ikke Norge pga her var det hvit rullebanemarkering. Savna også litt radiobruk her hehe, men det hadde du vel sikkert redigert bort.

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært her nå da, men tenkte nå å legge til en kjapp oppdatering. Er nå stasjonert på Ørlandet Hovedflystasjon og hadde i dag gleden av å se og ikke minst høre, div Hercules og F-16 take-offs og landinger :new_woot:

Hercules øvde på touch & go mens f-16 så vi ikke mer til enn selve takeoff og landing.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...