Galexon Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ønsker meg en bipod-fot til luftgeværet mitt til sommerferien, men finner ingen på det norske markedet. Fant et stativ, men det var plastikk, og flere kommentarer på produktet sa at det sprekker av geværets tyngde. Har et nokså tungt gevær, og trenger derfor en fot som holder. Vil helst ha en fot som kan bestilles/kjøpes i Norge. På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva med å kjøpe en reel-steel bipod, og modifisere den til rifla di ? Du får ikke noe bedre enn en reel steel bipod, de tåler noe smell den. Lenke til kommentar
junkhouse Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ønsker meg en bipod-fot til luftgeværet mitt til sommerferien, men finner ingen på det norske markedet. Fant et stativ, men det var plastikk, og flere kommentarer på produktet sa at det sprekker av geværets tyngde. Har et nokså tungt gevær, og trenger derfor en fot som holder. Vil helst ha en fot som kan bestilles/kjøpes i Norge. På forhånd takk for hjelpen! Jaktdepoet har flere varianter bipoder men hvis det er et gevær med knekkløp er det ikke mye vits.. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kommer an på hvor mye du vil legge i tofoten Min (en Harris) koster rundt 1000 kr, og er bestilt fra USA. Knallgod og av bra kvalitet, brukt av det amerikansje forsvaret. Jaktdepotet har en kopiversjon av Harrisen til 4-500 kr eller noe, og de har også en Caldwell til rundt 6-700kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå