sir-alex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg var inne å skikket på www.telepriser.no, og så at MTU nå er det rimeligste mobilselskapet. Prisene er: Månedsavgift kr. 0,- Etablering kr. 0,- Samtalepris pr min* Første 142 ringeminutter hver måned kr. 0,- Etter 142 ringte minutter hver måned kr. 0,79 Oppstartspris pr samtale* Første 142 ringeminutter hver måned kr. 0,- Etter 142 ringte minutter hver måned kr. 0,59 SMS** Første 100 SMS hver måned kr. 0,- Etter første 100 SMS pr måned, pris pr stk kr. 0,49 MMS** kr. 2,50 Data pr Mb MTU Nett*** kr. 0,- I andre nett kr. 14,00 Mobilsvar**** Etablering kr. 20,00 Månedsavgift kr. 20,00 Bindingstid 0 mnd Dette er altså rimeligere enn ipea/onecall. Er det noen som har bestilt dette? Hvordan går det med disse? (Snart konkurs?) Endret 3. mars 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, jeg kommer til å gå over til MTU. Har i dag OneCall, og liker særlig at MTU tilbyr gratis surfing når man er i deres nett. De få regningene jeg har fått fra OneCall har så og si alltid vært pga. bruk av Wap/GPRS. Gleder meg til denne utgiften også blir borte når jeg går over til MTU For meg som bor i Oslo ser det ut til at de har dekning over hele byen. Når jeg sjekket på min mobil var det til og med dekning langt utenfor sentrum. Om man lurer på dekning der man er, så er det bare å søke opp alle nettverk manuellt på telefonen sin. Nettet deres heter Teletopia 3. En annen stor fordel er at de bruker Telenor der de selv ikke har dekning. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 burde nok vente litt før du slår til om årsaken er fri wap. Dessverre vil ikke MMS, Data/Wap og Mobilsvar være tilgjengelig for våre kunder før 1.april 2008. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vent til du vet mer om hvordan nettet deres virker. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Nettet fungerer helt ypperlig, det har vært oppe endel justeringer i desember. Det er også derav grunnen til endel forsinkelser. Kvalitetstesting er et must Endret 4. mars 2008 av hsds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nettet fungerer helt ypperlig, det har vært oppe siden tidlig i sommer. Det er også derav grunnen til endel forsinkelser. Kvalitetstesting er et must *Jeg* har brukt det siden høsten 2003. Men hvordan er det med kapasitet? Vet du hvor mange baser de har i Oslo? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Virker det ikke litt desperat å lansere abonnementet når basis-tjenester som mms, telefonsvarer og wap/gprs ikke er på plass? Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg bor i Lørenskog og i mitt hus er det dekning for Teletopia3 som nettet heter... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Nettet fungerer helt ypperlig, det har vært oppe siden tidlig i sommer. Det er også derav grunnen til endel forsinkelser. Kvalitetstesting er et must *Jeg* har brukt det siden høsten 2003. Men hvordan er det med kapasitet? Vet du hvor mange baser de har i Oslo? Hehe, ja det har vært oppe siden 2003 per say. Det har forøvrig vært nede i desember/januar pga flytting av endel utstyr. Vet ikke helt hvorfor jeg nevnte i sommer faktisk. Kanskje jeg lengter etter det.. Noen baseoversikt har jeg ikke, men nettet i oslo skal være kraftig forbedret ifra teletopia tiden. Endret 3. mars 2008 av hsds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nettet fungerer helt ypperlig, det har vært oppe siden tidlig i sommer. Det er også derav grunnen til endel forsinkelser. Kvalitetstesting er et must *Jeg* har brukt det siden høsten 2003. Men hvordan er det med kapasitet? Vet du hvor mange baser de har i Oslo? Hehe, ja det har vært oppe siden 2003 per say. Det har forøvrig vært nede i desember/januar pga flytting av endel utstyr. Vet ikke helt hvorfor jeg nevnte i sommer faktisk. Kanskje jeg lengter etter det.. Noen baseoversikt har jeg ikke, men nettet i oslo skal være kraftig forbedret ifra teletopia tiden. Jeg brukte det mye våren 2004 da jeg var på konejakt. Jeg tapet telefonen til stuevinduet og kunne i tur og orden få inn alle tre sektorene fra senderen på Stovner. Takket være en feil i billingprogrammet ringte jeg for noenogtredve øre i minuttet. Jada, vi ble gift. Og idag har vi trådløs familie fra NetCom. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ifølge Finansavisen idag, så er MTU eneste operatør idag som tilbyr gratis ringeminutter uten noen avgift. De forteller at Onecall er blitt kjøpt opp av Telenor. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ifølge Finansavisen idag, så er MTU eneste operatør idag som tilbyr gratis ringeminutter uten noen avgift.De forteller at Onecall er blitt kjøpt opp av Telenor. Er du sikker på at Onecall er kjøpt opp av Telenor? De ble jo ganske nylig kjøpt opp av Network Norway. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hehe, Finansavisen er helt på bærtur. Send de en link til amobil.no, så de kan lære seg LITT om mobilmarkedet før de begynner å skrive artikler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ifølge Finansavisen idag, så er MTU eneste operatør idag som tilbyr gratis ringeminutter uten noen avgift.De forteller at Onecall er blitt kjøpt opp av Telenor. I følge meg er det i hvert fall to, MTU og OneCall. Det er mulig Ipea gjør det også, men de er vel uansett snart historie. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ifølge Finansavisen idag, så er MTU eneste operatør idag som tilbyr gratis ringeminutter uten noen avgift.De forteller at Onecall er blitt kjøpt opp av Telenor. Noen link til dette? Ifølge Finansavisen idag, så er MTU eneste operatør idag som tilbyr gratis ringeminutter uten noen avgift.De forteller at Onecall er blitt kjøpt opp av Telenor. I følge meg er det i hvert fall to, MTU og OneCall. Det er mulig Ipea gjør det også, men de er vel uansett snart historie. IPEA er vel alerede blitt en del av OneCall, som er NetworkNorway igjen. - Bestilte meg et MTU Fri ab. i går for å prøve det litt, er man skeptisk kan man jo bare å vente med å portere seg over, og heller tegne et nytt. Koster jo trossalt ingenting Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 noen som vet om det finnes noe dekningskart? kan jo være ganske relevant før man bestiller. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Dekningskart har det vært stor etterspørsel på, så dette vurderes fortløpende. Stor leif av Finansavisen angående OneCall og Telenor ja.. Endret 4. mars 2008 av hsds Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sikker på at de ikke mente talkmore da? Det er kjøpt opp av telenor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Dekningskart har det vært stor etterspørsel på, så dette vurderes fortløpende. Stor leif av Finansavisen angående OneCall og Telenor ja.. Er dette strengt tatt nødvendig, siden MTU aldri vil ha dekning utenfor Telenormobils dekningsområde? Endret 4. mars 2008 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er uansett best å vente litt før det er meining å gå frå Onecall, sidan dei er veldig aktiv i priskriging. Eg håpar for all del at dette vil starte meir priskrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå