Gå til innhold

Vista og Lexmark X4550

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake var det tilbud på denne skriveren på Coop. Svigers kjøpte, men jeg har store problemer med å få den til å fungere som nettverksskriver.

Noen som har fått det til?

Skriveren har jo trådløst kort og kobler seg til ruteren. Samme gjør vista pcen. Men under installasjonen _virker_ det som om at den finner skriveren men etter å ha valgt skriveren og trykket videre fryser tilsynelatende vinduet og nesteknappen blir ikke trykkbar. Jeg mener på å ha lasta ned de nyeste driverene fra lexmark.

Jeg har satt opp skriveren med en XP maskin. Skriveren fungerer på nettet, det er testa med XP maskina.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

har ikke fått det til å fungere som det skal, men en reserveløsning slik at du slipper USB..

Når du tror den er koblet til routeren så er den ikke det. Den har laget sitt eget trådløse nettverk som heter printserver. Koble til der og print. Så må du koble til det trådløse nettverket ditt igjen

Skal prøve å lage et skript ol. som automatisk kobler til det nettverket når man trykker "Skriv ut" og så kobler tilbake igjen når utskriften er fullført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...