Gå til innhold

Hvilken vei på snowboard?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ikke så fryktlig god på snowboard, men etter å stått litt i helga kom jeg i en diskusjon.

Jeg er høyrehendt, ingen har fortalt meg hvordan jeg skal stå på brettet men jeg føler det er veldig naturlig da med høyre bein bak... stemmer det? Og bindingene har jo da slik liten tilt, så da er påstanden min at uansett om du står høyre eller venstre så skal tilten være forover(hvis brettet er tilpasset deg). DVS at når du står riktig på brettet så peker beina dine mer fremover en bakover?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det føles riktig for deg, er det riktig for deg. Jeg er også høyrehendt, og står med høyre bak.

Det er vel vanlig å ha litt mer 'tilt' framover på framste foten enn bakerste, altså venstre foten i ditt tilfelle. Begge bena står 'tiltet' litt framover.

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Pleier ikke folk som er høyrehendt å kjøre i regular a? Isåfall så gjør du det riktig.

Det har vel egentlig ikke noe som helst om du har høyrefor eller venstrefot foran, bar det føles bra.

Er høyrehendt sjæl, men står goofy (høyre foran)

Har ingenting med hvilken hånd du skriver med, det er hva som føles naturlig for hver enkelt person. :)

Lenke til kommentar
Pleier ikke folk som er høyrehendt å kjøre i regular a? Isåfall så gjør du det riktig.

Det har vel egentlig ikke noe som helst om du har høyrefor eller venstrefot foran, bar det føles bra.

Er høyrehendt sjæl, men står goofy (høyre foran)

Har ingenting med hvilken hånd du skriver med, det er hva som føles naturlig for hver enkelt person. :)

Samme her, er høyrehendt og står i goofy :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 år senere...

Jeg lurer på om hvis du er Venstere beint,

hvilken vei skal man stå da? Jeg går på fotball og er

Venstere beint men jeg står også på snowboard

og lurer på

Hvilken vei jeg skal stå for og kunne bruke

Evnene mine i Venstere beinet?: Regluar/Gufi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...