QBab Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Skjønte ikke en loff av det der jeg Er det noen som har sett seg ned å tegnet de bildene fra scratch, eller har han bare "juksa litt"? http://uaddit.com/discussions/showthread.php?t=732 Endret 3. mars 2008 av QBab Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skjønte ikke en loff av det der jeg Er det noen som har sett seg ned å tegnet de bildene fra scratch, eller har han bare "juksa litt"? http://uaddit.com/discussions/showthread.php?t=732 ser at det ikke er ekte når man ser etter, (for "perfekte" linjer og former) men det var jævlig bra gjort! skulle ønske jeg kunne gjort det samme, og tegna drømmedama Lenke til kommentar
pneumonia Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 om de er laget helt fra scratch er det vel nesten umulig å si, men vet om mange som er veldig flinke i dette så det kan absolutt være at de er laget fra bunnen av : ) Lenke til kommentar
CardinalOnVideo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, jeg tror nok disse er ekte, gjennom slike rendering teknikker, som brukes av filmanimatører osv. kan oppnå veldig virkelighetstro effekt. Grunnen til at vi ikke ser filmer laget med kun slik effekt er all tiden det tar. Men om man først skal fikle med animasjon på film, har Waking Life og Through a Scanner Darkly - folkene gjort det helt riktig. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Bildene er laget digitalt i vektor, slik som det står referet til nederst i galleriet. Det er ikke noe annet enn 110% dedikasjon av dyktige folk som jobber i vektor programmer aka Adobe Illustrator. Skal derimot ikke se bort i fra at de er også svært dyktig til å bruke mye referanse bilder for å skape naturtro resultater. Jeg likte salathode best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå