sxs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dama gjorde det slutt, og jeg vil så jævlig ha henne tilbake. Hun har følelser for meg, men ikke nok til å være sammen. (sier hun) Jeg har sagt at jeg skal forandre meg totalt når det gjelder personlighet. (sleit med sjalusi) Hun vil møte meg ganske ofte, å ha meg som bestevenn. Når vi er ilag, så holder hun rundt meg å koser med meg. Det gir meg en inntrykk av at muligheten for at vi kan bli sammen igjen, er der. Hva bør jeg gjøre? Glem teite svar please.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du får si det til henne. Viss hun driver å koser på deg er det ikke rart du er forvirra. Vil hun ikke noe mer er det vel greit å kutte ut hverandre. I hvert fall for en stund. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Personlig, blant venner og bekjente så har jeg lagt merke til at det er vanskelig å være venner med eksen, ivertfall med engang dere har slått opp. Dette er bare erfaringsmessig, fortell henne og hvis dere ikke blir sammen igjen så kutt henne ut helt til du kommer over henne og hun kommer over deg. Da kan dere prøve å bli venner. Lenke til kommentar
sxs Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, du sier noe der. Men er redd for at sjangsene for at vi kan bli sammen igjen minker hvis jeg gjør det på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå