Galexon Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Går det an? Ja. Hvilke programmer som tillatter dette, er jeg forøvrig ukjent med. Men dersom du er tolmodig og søker en del på internett, skulle det være mulig å finne noe. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Søk "download youtube videos" og du kommer ganske langt... Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du kan også søke på youtube converter. Da finner du nok det du trenger:) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skal du laste ned youtube filmer anbefaler jeg denne siden: http://vixy.net/ Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Bruker du Firefox vil jeg anbefale deg å ta en titt på denne siden Vil du bruke en nettside så er vixy.net, som nevnt ovenfor ett godt alternativ. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Opera. Videoene legger seg i cachen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det absolutt beste er YouTube Downloader etter min mening. Det er et eget program du laster ned på PCen, og kopierer inn linken, så laster programmet ned filmen, og tilbyr deg å konvertere den til ulike formater =) Lenke til kommentar
Fruttti Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg bruker www.youtubecatcher.com til å laste ned filmer, så bruker jeg VLC til å spille av filmene. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fikk tak i Wondershare Youtube Downloader via GotD. Funker utmerket og kan konvertere til veldig mange forskjellige formater. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Opera.Videoene legger seg i cachen. Genialt Endret 29. mars 2008 av JFM Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg prøvde realplayer, men det funka ikke så bra som jeg hadde håpa på. var bare beta men. Noen som har prøvd å faktisk fått det til? Opera er genialt btw. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 De legger seg i Temporary Internet Files i IE også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå