Pellex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei, Jeg har en Porch 3900 Gti som jeg har tenkt å selge. Det jeg lurer på er hva som hadde vært rett pris. Båten er en 1997 mod. Den har en pent holdt 9,9hk (15) suzuki 1987 mod. Den har 2 nye skinnstoler, nye marine høytalere, nye striper, ny vindskjerm (denne er dyr!!) og nytt teppegulv. Båt og motor har ingen skader. Hva hadde vært rett pris? Er 30.000 for mye?? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 +/- 30 000 er nok en ganske så riktig pris, men at motoren er såpass gammel trekker ganske heftig ned, men uansett ta service og slikt på motoren før du selger den, det koster deg nesten ingenting... Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 okei;) men trur du det blir veldig vanskelig å få solgt den pga. motoren??? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tror ikke det vil bli så vanskelig å selge den pga motoren. Den er ikke så kjempe gammel(eldre enn 80) og den funker jo bra. Men motoren trekker vel ikke opp prisen så mye er vel heller greia. Lenke til kommentar
D-340 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har du fått solgt den ennå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå