Bone Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Heisann! Topicen sier igrunnen det meste: Hva er å regne som "god batteritid"? Når en bærbar holder et til et par timers "vanlig bruk", kaller dere det for "normalt"? 3 timer = bra? Eller blir det ikke bra før 4? Prøver å bli klok på noen reviews og litt forumsnakk (rundt omkring og også her), bare! Takker! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg tenker også at rundt 2 timer er normalt. og syntes at den ivertfall skal kunne funke en skoledag før man skal kunne kalle det "bra bateritid" det jeg syntes er merklig er at alle som kjøper seg laptop nå, gjør det for å erstatte den stasjonære. dobbelkjærne cpu, kraftig skjermkort osv osv. skulle heller ønske at laptop-produsentene og de som lagde laptopdeler konkurerte hardere på batteritid, en på dobbelkjærne og kule skjermkort. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 For meg er det ikke god batteritid før den kan være på i minst 6 timer med full aktivitet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Takker for svar! hmm.. Hvilke PC-er klarer det da? 6 timer, altså? Lenke til kommentar
odd martin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så vidt jeg vet er det ingen laptoper som klare 6timer. spesiellt ikke med full aktivitet. 3-4 timer på idle mener jeg regner som god batteri tid Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenovo sin nye X-maskin klarer 10+ timer, og Fujitsu har noen. Ultraportable generelt bør helt klart ligge opp mot 4-5 timer. De er beregnet for portabel jobbing. Min klarer 3,5 t, og det er litt lite for lange møter og presentasjoner. For desktoperstattere er batteriet mer en ettertanke, og 2 timer er sikkert greit på en XPS Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jobblaptopen jeg har, klarer nesten 5 timer med full pupp. =) Latitude d630 med oppgradert batteri Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Spørs litt på bruksområdet, men til skriving syns jeg 3 timer er en god batteritid. Har jo tilgang til strøm nesten overalt... Lenke til kommentar
ntblah Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Klarer greit 8 timer med konstant jobbing på HP 2510p med 9-cellers batt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Klarer lett 5-7 timer med min MacBook. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Min Asus U1E Ultraportabel viser ca 6:45 når jeg slår den på med fult batteri. Har også med meg et lite batteri som bare varer 4:30, så da har jeg ca 10 timer batteri. Synes alt over 4 timer er helt OK. Alt under 4 timer er helt uakseptabelt for meg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kommer helt ann på hvordan laptop det er. Er det en som er ment for gaming synes jeg 3 timer er bra. Er det en liten maskin som ikke er ment for tunge oppgaver synes jeg 6 timer er bra. Nå får man også strøm veldig mange plasser da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå