Gå til innhold

Hva er å regne som "god batteritid"?

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Topicen sier igrunnen det meste:

Hva er å regne som "god batteritid"?

Når en bærbar holder et til et par timers "vanlig bruk", kaller dere det for "normalt"? 3 timer = bra? Eller blir det ikke bra før 4?

Prøver å bli klok på noen reviews og litt forumsnakk (rundt omkring og også her), bare! :)

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tenker også at rundt 2 timer er normalt. og syntes at den ivertfall skal kunne funke en skoledag før man skal kunne kalle det "bra bateritid"

det jeg syntes er merklig er at alle som kjøper seg laptop nå, gjør det for å erstatte den stasjonære. dobbelkjærne cpu, kraftig skjermkort osv osv. skulle heller ønske at laptop-produsentene og de som lagde laptopdeler konkurerte hardere på batteritid, en på dobbelkjærne og kule skjermkort.

Lenke til kommentar

Lenovo sin nye X-maskin klarer 10+ timer, og Fujitsu har noen. Ultraportable generelt bør helt klart ligge opp mot 4-5 timer. De er beregnet for portabel jobbing. Min klarer 3,5 t, og det er litt lite for lange møter og presentasjoner.

For desktoperstattere er batteriet mer en ettertanke, og 2 timer er sikkert greit på en XPS

Lenke til kommentar

Min Asus U1E Ultraportabel viser ca 6:45 når jeg slår den på med fult batteri.

Har også med meg et lite batteri som bare varer 4:30, så da har jeg ca 10 timer batteri.

Synes alt over 4 timer er helt OK.

Alt under 4 timer er helt uakseptabelt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...