PatSharpX Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 5 MTX Jackhammere + 20 par Cerwin Vega cls 215 , kommer ikke på mer i farten. Men må jo ha forsterkere til å drive dette koster litt det også + kabler. Det kommer ikke til å bli noe bra gitt... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Min drømme-stereo Sonus Faber Stradivari Homage Primare PRE30 McIntosh MC402 Nordost Odin Supreme Reference Thorens TD-2030 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nice Men noe jeg har lurt på lenge. det følger med "lokk" til platespillerene, eller er det bare noen få som har det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det følger ikke med på alle spillere nei. På Thorens tror jeg det faktisk er "ekstra utstyr" Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Veldig upraktisk uten da. Tenk så mye støv det samler, og tenk så lett det er å dulte borti pic-upen ved et uhell (done that) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Nice var det ja^^ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Min drømme-stereo Sonus Faber Stradivari Homage Primare PRE30 McIntosh MC402 Nordost Odin Supreme Reference Thorens TD-2030 Greit nok, dette er snakk om et drømmeanlegg, men du ville altså brukt dobbelt så mye på høyttalerkablene som du ville lagt i effektforsterkeren? Money well spent... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Min drømme-stereo Sonus Faber Stradivari Homage Primare PRE30 McIntosh MC402 Nordost Odin Supreme Reference Thorens TD-2030 Greit nok, dette er snakk om et drømmeanlegg, men du ville altså brukt dobbelt så mye på høyttalerkablene som du ville lagt i effektforsterkeren? Money well spent... Hehe, ja det kan du si. Jeg er svak for McIntosh, men skulle jeg vært realistisk hadde jeg neppe valgt de høyttakerkablene nei. Rå stereo du har forresten :thumbsup: Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Faen det var rått ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå