TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Her er mitt drømmeanlegg: Syv av Dali Helicon 800 MK2 to av S600 Subwoofer og en av C200 Senter. Så en forforsterker, cd - spiller og effektforsterker til detta. Blir nok til en mill ca. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Kunne godt hatt dette 7stk. JBL Array 1400 gulvstående - Pris: 99995,- pr par. Består av 14" bass element og Bi-radialt horn med diskant og en super tweeter. 2stk. JBL Array 880 center - Pris: 25995,- pr stk. Består av 2 8” elementer og et Bi-radialt horn med diskant og en super tweeter 2stk. Velodyne DD18 sub - Pris: 33995,- pr stk. Består av et 18" element. Edit : Pluss skikkelige kabler, bra spikes, heftig surround forsterker(e?), effektforsterker , bra CD/DVD spiller. Edit2 : Hvordan skal man få 7stk gulvstående hvis de selges i par? Endret 23. mars 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Det så også jævlig digg ut da. :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er ikke noe glad i surround så jeg setter opp ett stereosett jeg. Tannoy Prestige Westminster Royal HE link + ASR Emitter II link McIntosh MCD201 link Har hørt denne komboen før, er ikke sikkert på om det var den cdspilleren eller en annen. Det er i hvertfall noe av det sykeste jeg har vært med på!!! Ellers en annen veldig god kombo er: BURMESTER: 011 - forforsterker link 909 - effektforsterker link 001 - cd-spiller link 980 SRC - D/A konverter link B100 - høyttalere, link Mener det var denne komboen jeg hørte på en messe engang, passer ikke helt til min musikksmak med det er en sykt bra lyd! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Er det rørforsterker du har der eller? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, men vurderte å slenge på McIntosh C2200 samme med McIntosh MC 2102 eller MC 252, det er rør. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Skal ikke rørforsterker være det best eide som finnes da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det kommer veldig ann på hva man liker egentlig. Finne jo bra og dårlig av alle typer. Noen liker jo lyd fra vinyl andre fra cd og andre fra harddisk. Så kommer veldig ann på personen som hører. Personlig har jeg ingen favoritt. Fordi jeg har hørt mye bra fra det meste. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Den er god. Tips Bluum og Fletrek og de folka om å legge ut drømmeanlegget sitt her da. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mine drømmer er foreløpig små. En subwoofer, en ny forsterker og kanskje nye høyttalere, ikke noe milliongreier. Liker B&W DM683 veldig godt utseendemessig, og lyden er flott. Jeg liker å vite at jeg liker ting før jeg kjøper eller ønsker meg de, og jeg har ikke hørt noe som er så dyrt. Men et par fra B&Ws 800 serie, med passende elektronikk hadde vært stas å eie Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det høres fett ut det. Hifiklubben skryter av at de beste til BogW er en av verdens beste høytalere. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Denna her med en gigantisk forsterker og null diskanthøyttalere Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Er du gæren eller?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du skal bare ha ett stort basselement og en stor forsterker? Ikke noe mere? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Respekter da at gutten ikke vil ha en signalkilde --- Selv ville jeg gått for et eller annet rørbasert system, men i de dyrere prisklassene har ingen erfaring. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Respekter da at gutten ikke vil ha en signalkilde Tenkte mere på at 70-80% av musikken blir borte om du ikke har mellomtone og diskant jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, stakkars fyr. Verdens største sub, men ingen lyd grunnet mangel på signalkilde. Og om han får seg en, så vil alt over et par hundre hertz bli til ingenting Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hadde vært gøy med et par B&W 800D eller Dali Euphonia MS5 med passende elektronikk og sub. Men hadde også vært knallfornøyd med et par B&W DM 683, noen gode bakhøytalere, en skikkelig sub og en Harman/Kardon AVR745 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Liker mye bass jeg også men man trenger ihvertfall mellomtone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå