Gå til innhold

Hvordan tenker jeg når jeg er full?

b020

Anbefalte innlegg

Dessverre ligger det en bakgrunn for dette spørsmålet. Dessverre fordi denne bakgrunnen er at jeg kom hjem fullstendig skitings i går natt og gikk visst ut en 10-15 minutter igjen etter å ha kommet hjem. Minnene fra denne delen av kvelden er tilnærmet ikke-eksisterende, og problemet er; da jeg våknet noen timer etterpå var fjernåpneren til garasjen ved siden av sengen. Bilnøkkelen er borte, og jeg har ikke funnet den igjen etter en dag med leting.

Hvordan i all verden skal jeg kunne gjenskape min tankegang i en...ehrm... begrenset tilstand som jeg var i? Aner ikke hva jeg har gjort, om jeg plutselig skulle sjekke hvor langt jeg kunne kaste en bilnøkkel, eller om jeg rett og slett jogget i de minuttene jeg var ute (jeg husker ikke engang at jeg gikk ut igjen, det ble jeg fortalt) og mistet nøkkelen et sted på veien. Argh, aldri har jeg vært så nærme å faktisk mene at "jeg skal aldri drikke igjen".

Hvorfor kunne jeg ikke ha mistet garasjeåpneren og funnet bilnøkkelen i stedet? :/ *deppe*

(Denne tråden hadde kanskje passet bedre i OT-baren, men synes likevel at den fortjener en plass her. Rett og slett på grunn av den symbolske verdien av at jeg mangler sosial intelligens og ikke slutter å drikke når jeg bør. Dumme bar med billig drikke.)

Endret av b020
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man mangler ikke sosial inteligens fordi man fortsetter å drikke når man egentlig har fått nok. Man mangler bare selvinnsikt.

Eg kan nok dessverre ikke hjelpe ut over det :)

Men personlig, når eg får for mye å drikke, så går eg alltid hjemover(på smale mørke veier). Eg kommer meg så langt alltid hjem, men husker aldri noe av turen. Når eg så kommer hjem etter å ha fått for mye å drikke pleier eg også å kle av meg før eg faktisk kommer meg inn. Neste morgen står som regel utgangsdøren åpen, klær strødd ut over hele veien fra soverommet og helt ut, soveromsvinduet åpner eg av og til og dyna legger eg i stua. Gudene vet hva eg tenker på men dette har faktisk skjedd flere ganger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dessverre ligger det en bakgrunn for dette spørsmålet. Dessverre fordi denne bakgrunnen er at jeg kom hjem fullstendig skitings i går natt og gikk visst ut en 10-15 minutter igjen etter å ha kommet hjem. Minnene fra denne delen av kvelden er tilnærmet ikke-eksisterende, og problemet er; da jeg våknet noen timer etterpå var fjernåpneren til garasjen ved siden av sengen. Bilnøkkelen er borte, og jeg har ikke funnet den igjen etter en dag med leting.

Hvordan i all verden skal jeg kunne gjenskape min tankegang i en...ehrm... begrenset tilstand som jeg var i? Aner ikke hva jeg har gjort, om jeg plutselig skulle sjekke hvor langt jeg kunne kaste en bilnøkkel, eller om jeg rett og slett jogget i de minuttene jeg var ute (jeg husker ikke engang at jeg gikk ut igjen, det ble jeg fortalt) og mistet nøkkelen et sted på veien. Argh, aldri har jeg vært så nærme å faktisk mene at "jeg skal aldri drikke igjen".

Hvorfor kunne jeg ikke ha mistet garasjeåpneren og funnet bilnøkkelen i stedet? :/ *deppe*

(Denne tråden hadde kanskje passet bedre i OT-baren, men synes likevel at den fortjener en plass her. Rett og slett på grunn av den symbolske verdien av at jeg mangler sosial intelligens og ikke slutter å drikke når jeg bør. Dumme bar med billig drikke.)

Haha.. Måtte le litt av innlegett ditt her!.. Tror nok du ikke finner den nøkelen. Dra til bilbutikken og bestill en ny.. hehe.. Kjente meg litt igjen sjøl her å :innocent:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Då har du ikkje vert drita. For når du er drita, så skal det godt gjerast å skriva heilt rett på eit tastatur!:)

Faktisk jo. Jeg var helt drita, så drita at jeg spydde, men alikevel greide jeg å skrive passordet til pcen min, ikke at jeg husker det, men en venn sa det og jeg husker vagt at jeg så skrudde av pcen igjen

til trådstarter:

jeg ville driti i nøkkelen men skifta lås i bilen. og kjøpt ny nøkkel :)

Endret av Soldierr
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lett å taste passord i fylla. Jeg tok ut alle pengene jeg hadde på konto (noen tusen) for å ha kontanter til puben etter et vors. Neste dag skulle jeg handle og bankkortet hadde ikke dekning, så ser man ned i pengboka, der ligger det MASSE sedler... Jeg tenker, WTH!?!?

I ettertid fått det forklart av venner da. Så det går lett an det å taste i fylla, iallefall PIN til bankkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...