Galexon Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hei! Planlegger å kjøpe meg Tekken Dark Ressurection til PSP, fordi jeg savner mitt gamle Tekken 3 fra Playstation X, pluss at jeg vil spille via GameShare med bror min. Derfor lurer jeg på om det er noen der ute som kan si meg litt om følgende: - Butikkpris (stor forskjell på 199,- som er tilsynelatende web-pris de fleste steder?) - Spillbarhet (innvendinger om spillet, grafikken, spillfølelsen?) - Funksjonalitet med GameShare (er det noen problemer med spillet og GameShare?) Håper å få mange seriøse og saklige svar! På forhånd takk for alle svar! Endret 3. mars 2008 av galexon Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Planlegg heller å kjøp Tekken VI når det kommer til PS3 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Planlegg heller å kjøp Tekken VI når det kommer til PS3 Skulle jeg gjerne, hadde jeg i det hele tatt hatt PS3. Har planer om å kjøpe Gamer-PC og flat-TV til rommet før jeg i det hele tatt tenker over TV-konsoll, er jeg redd:P Så jeg må nøye meg med Dark Ressurection inntil da Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Begynner å bli billig med PS3 nå da. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 - Spillbarhet (innvendinger om spillet, grafikken, spillfølelsen?)- Funksjonalitet med GameShare (er det noen problemer med spillet og GameShare?)[/b] Er en stund siden jeg spilte det, men grafikkmessig og spillfølelsen var veldig bra syntes jeg, og det ser ypperlig ut på PSP-skjermen. Usikker på hvordan gameshare-funksjonaliteten er, jeg har bare spilt det alene, men står at du kan 'sende en demo til dine venner trådløst og vise dem hvem som er sjefen' bakpå coveret, så det skal ihvertfall ha game-share. :-/ Men er usikker på om det er begrensninger i modusen. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 - Spillbarhet (innvendinger om spillet, grafikken, spillfølelsen?)- Funksjonalitet med GameShare (er det noen problemer med spillet og GameShare?)[/b] Er en stund siden jeg spilte det, men grafikkmessig og spillfølelsen var veldig bra syntes jeg, og det ser ypperlig ut på PSP-skjermen. Usikker på hvordan gameshare-funksjonaliteten er, jeg har bare spilt det alene, men står at du kan 'sende en demo til dine venner trådløst og vise dem hvem som er sjefen' bakpå coveret, så det skal ihvertfall ha game-share. :-/ Men er usikker på om det er begrensninger i modusen. Slik jeg har erfart det gjennom andres meninger på internett, er spillet fullt funksjonelt via GameShare. Lurte liksom bare på om det var noen problemer med å bruke spillet og GameShare-funksjonen:P Men bra at noen svarer på dette;) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har planer om å skaffe meg spillet der jeg også. Digger Tekken serien, har spilt de fleste og har de fleste spillene. Anbefallers det? Hvordan er kontrollen på psp? Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 PS3 versjonen er ihvertfall kanon, og det er bare en nedstrippet versjon av PSP sin. Så anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå